Hemgång på fredag!

Åhh gud så skönt det ska bli! Blir så himla rastlös av o sitta här o glo..
Saknar våran lilla timmerlägenheten, våra galna grannar o cp-jobbet:P
Ja för här händer det inte ett dugg!
Självklart har det varit kul att hälsa på familjen o alla vänner, men nu får det vara nog..
Tror iaf att det kommer att lösa sej med pengar o allt nu,
förhoppningsvis kan vi hitta ett annat jobb när vi kommer tillbaks..
Annars har vi ju några alternativ:)
Jahopp så vad har hänt sen i förrgår?
hmm,
Tog en riktig långpromenad igår, sen gick jag hem till Jonna o såg en ganska så bra komedi..
Kommer inte ihåg vad den hette nu men..
Sen kom jag väl hem vid halv 12 nångång o möttes av min mammas lilla kisse Herman, han följer efter mej vart jag än går när mamma o Lasse sover så så här söt var han när han när jag skulle sminka av mej o greja,

Världens goaste katt:)

Idag har det väl inte hänt så mycket bara tagit det lugnt o slappat, planerat lite med Jonna,
inte för att vi har så mycket att planera men haha..
Det blir iaf middag här o så får vi väl se var det bär av!
Ne nu ska jag kolla på tv ett stund o förmodligen somna i fåtöljen:P
 
Iyi Geceler!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0