Lång dag!

Gick upp vid 7 imorse, skulle ju hämta Ebba o skjutsa henne till "katthotellet"..
Vet inte om hon uppskattade det så mycket, men bättre än alternativet iaf!
Sen åkte jag vidare till Motala för att göra lite julshopping..
men fy fasen vad folk det var därinne!
Trodde att jag skulle kvävas i affärerna..
Men hittade allt jag skulle ha, julklappar till Joss, Jonna, Sofi, Mamma o Lasse..
Sen även Julkläder o Nyårskläder till mej:)
Är visserligen inte 100% nöjd med Nyårsklänningen, men men den får duga..
Tänker inte köpa värsta blåsan i år igen, kan ju ändå aldrig använda den igen då..
Så det fick bli en som jag kan ha nere i Turkiet i sommar med:)
  Visst är jag ekonomisk!
(nån gång måste ju vara den första.)
Köpte äntligen en ny mobil idag med, men det blev inte den jag ville ha från början, den var slutsåld överallt..
Så det fick bli Sony Ericsson W760, himla fin den med:)
Satt o la in massa låtar på den förut o hitta Serdar Ortac's låt "Seytan" i en mapp sen i sommras,
var bara tvungen att lägga in den på mobilen.
Tröttna ju på den ett tag då våra kära grannar spela sönder den lite väl mycket i höstas!
Men den är såå himla härlig:)
Aja iaf, kom hem från Joss för en stund sen, bytte Julklappar o såg på "Mamma Mia"..
Joss;
OOOlaaaa jaaaag ståååår under misteltauuun!!!
Hahahaha.
The Julekalender är bäst!

Min nya mobil:


Iyi Geceler o God Jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0