Nu var det Jul igen!

Japps, det här året har gått så himla fort!
O så har det hänt så otroligt mycket nytt, Har ju hunnit med 2 Turkietresor, flyttat till Norge o gjort karriärbyte,
från undersköterska till telemarketing, snacka om vändning!
Aja iaf, lördagen blev allt annat än lugn sen!
Satt hemma o drack lite med "pensionärerna", sen gicka jag bort til Sofi o Jonna..
O enligt Sofi så fick jag inte komma in om jag inte var dyngfull, hehe:)
Jag var inte det då, men jag blev kan jag säga,
Sofi tvinga i mej shotar o Jonna bjöd på drinkar:)
Jag som hade tänkt o ta det lugnt..
Men men kul hade vi..
Så igår mådde jag sådär, exakt som jag förtjänade med andra ord..
Var hos Lasses mamma o fikade, sen åkte vi hem o åt flötmat..
Ovanligt??
Men det får bli hårdträning efter Jul, Jag o Joss ska ju leva på soppa..
hehe, det ska bli kul o se hur det går!
Nu har det löst sej med Ebba med, hon ska få bo på kattpensionat tills vi åker tillbaka till Norge,
var så himla rädd att jag skulle behöva avliva henne, men nu har det äntligen löst sej!
Imorrn ska jag in till Motala o handla lite Julklappar o lite kläder till mej själv,
inte en dag försent!
Sen ska jag även inhandla den här:


Iyi Geceler!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0