Sverige på Fredag!

Jaa på fredag ska vi åter igen sitta hela dagen på buss o tåg..
Åker härifrån 8.20 o är framme 21.30, heeelt underbart..
Ne men det ska bli skönt att få komma hem en sväng, behöver komma bort från jobbet ett par veckor..
Orkar inte med det för tillfället, av fler anledningar..
Idag har vi även kommit på att det läcker från vårat kökstak, var en mindre sjö därinne när vi kom hem förut..
Förmodligen beror det på att det har blivit mildväder här nu, så taket har väl börjat ruttna eller nåt..
Vårat hus är ganska så gammalt o jag tvivlar på att husägarna har gjort några större insatser på att fräscha upp det..
 Usch, jag fick lite panik idag, jag har inte köpt en ända julklapp än..
Delvis för att jag inte vet vad jag ska köpa till nån, delvis för att jag inte har någon som helst julkänsla..
Men den kanske infinner sej när man kommer hem till familjen igen, hoppas det:)
Nu ska väl jag o Joss dra hem o laga till lite mat..
Hörs på fredag igen!

Güle Güle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0