...

29/10-2008 Lillehammer, Norge!

Japp, det är fortfarande samma dag å en timma sen jag skrev sist, jag har bara så enormt tråkigt!

Jossan ligger fortfarande o sussar sött bredvid..

O jag har fortfarande inte fått arslet ur vagnen o frågat Younis å Ilke om kortspelet..

Men jag har satt upp håret, filat naglarna o målat dom.. Så naglarna ser fina ut iaf=)

Har försökt att titta lite på tvn men den är sjukare än aldrig förr, ljudet funkar men bilden flimmrar o flummrar som fan^^

Den här dagen är booooring!!

Det här är exakt en sån här dag som man har varje dag i Vadstena..

sjuuuukt seeeeegt...

Jag döda några minuter med att stå o stirra ut genom fönstret förut, det var askul (not).. Så några småtjejer som stod å gapa om nåt, jag fattade inte ett dugg.. Som sagt jag är värdelös på norska..

Snäääääälla Joss Vaaaaakna nuuuu!!

Snart hämtar jag stekpannan å slår na i huvudet med.. Men vid närmare eftertanke så är det nog för liten..

A just det förut så kikade jag på våra bästa år el "I gode og onde dager" som det heter här i Norge..

Dom var på samma avsnitt som i Sverige..

Alltså vart jag än åker så sänds våra bästa år, fan serien fanns t om i Turkiet^^ Men då vare dubbat till Turkiska o dom hade kommit mkt längre i serien där..

Just nu sitter jag å funderar på hur allt kommer o gå egentligen, kommer vi verkligen klara av att tjäna några pengar??

O allvarligt talat kommer jag att palla kylan?? det är redan kallt som i antarktis, o det kommer bli mycket kallare..

Visserligen känner jag att jag trivs ganska bra här, o jag är ju inte den som ger upp i första taget..

Stan är faktiskt helmysig o den är ju ganska så stor + att man inte känner en endaste jävel här..

Det är grymt skönt att slippa alla dessa jävla volvonötter, alla jävla ex, alla jävla rasister, alla jävla fördomsfulla nötter o sist men inte minst det förbannade Wasagården..

Jag tror inte att jag hade klarat en endaste jävla dag där till!

Jaha nu hörde jag Younis o Ilke utanför. dom kanske ska gå ut o göra snöänglar eller nåt?? haha..

Oj då, nu kom dom å frågade om vi skulle dricka cay..

Så dagen kan bli bättre!

Ha det Great!!

XOXO // Sveturnorska Hanna*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0