...

29/10 2008 Lillehammer, Norge!

Ja, jag vet det är fortfarande samma dag men måste ju uppdatera lite igen=)

Jaa, som ni vet så kom Younis o Ilke in o fråga om vi ville ha cay, så vi gick in till dom o sörpla några liter..

Sen har vi spelat kort hela kvällen, neger o president..

fan jag blev jävligt irriterad på Younis alltså, dom 2 sista timmarna vann han hela tiden..

Jag hade faktiskt flyt ett tag o vann nog 5 ggr i rad=)

Jossan stackarn vann inte en ända gång!

Sen deppa killarna ihop o fick för sig att vi var tvungna att gå ut å gå i snöstormen, kan ju säga att jag såg ut som en dränkt katt när vi kom hem^^

Glodde i lite skyltfönster o allvarligt talat, kläderna dom säljer här ser helskumma ut!

hopp hopp, sen fortsatte vi med kortspelandet igeeen, ända skillnaden var att vi bytte teet mot kaffe..

Nu kom vi iaf hem för en halvtimma sen o vi har hunnit med att ha kareoke för Lillehammer:P

Sjöng James Blunt - Goodbye My Lover, vi vråla som galningar kan jag säga..

Så nu vet vi iaf hur man raggar upp norrmän, bara ställa sej i fönstret å vråla så högt du bara kan, sen kommer det en hel flock haha=)

Dom var pissfulla o försökte ha snöbollskrig med oss, sen ville dom att vi skulle komma ner o festa med dom.

Men då sa vi att nu äre fan läggdags för oss, ses nån annangång ni!

I morrn kommer Larssa o hämtar oss, tänkte att vi skulle kika in några affärer..

Sen blire fika på stan, spana in lite folk o så=)

Aja nu känner jag att fantasin sviker, så nu ska vi krypa ner under täcket o få några timmars sömn..

Tamam tamam..

XOXO // Sveturnorska Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0