...

30/10 - 2008 Lillehammer, Norge!

jaha, vad har vi att berätta idag?

Inte ett jävla piss faktiskt..

Vi vakna rätt sent, typ vid 10 nångång, känns ganska onödigt att gå upp tidigare..

Snart hör väl Larssa av sej om vi har tur^^

Han har visst fixat ett bord å ett par stolar nu, är väl nåt jävla pinnbord från 70-talet eller nåt..

Men vi funderar starkt på att gå o ta en fika o handla lite mat till kvällen..

Börjar bli skapligt trött på makaroner med pulversås..

Imorrn börjar väl jobbet iaf, fast vi skulle väl bara ha gruppmöte o lära oss jobbet..

Kan ju vara bra liksom=)

Nu har vi bestämt oss för att gå o handla lite, ta en tripp till systemet, kolla in lite klädaffärer^^

Göra lite tjejsaker utan killarna..

Sen blire väl kortspel med Younis o Ilke o Cay..

alltså, seriöst jag har haft huvudvärk sen jag kom hit, hemskt..

men men jag låter säkert jättdeppig, det är jag inte *lovar*..

Men det seeeegt..

Aja nu ska vi dra!

Güle Güle!

Hannabanana..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0