...

30/10 -2008 Lillehammer, Norge!

Som jag skrev tidigare så har den här dagen varit riktigt seg..

Hände faktiskt inte så mycket mer..

Vi var ute o gick som sagt, handlade lite mat (det blev pommes, korv o räksallad, nyttigt?), en jättefin tunika på cubus (börjar inte bra det här), sen gick vi till systemet eller vinmonoopolet som det heter här o köpte en flaska sprit till helgen^^

Vi har bestämt att vi ska ta en runda på stan imorrn eller på lördag, måste ju kika in om det finns några snygga norrmän liksom;)

Jahopp sen blev det obligatoriska kortspelet med Younis o Ilke, Joss vann för första gången idag^^ Hon var jättestolt, sen blev det som vanligt o Younis vann 105 gånger..

Sen skulle ju vår hyresvärd Larssa höra av sej om dom där jävla stolarna o bordet,. men det gjorde han inte..

Big surprice!?! Nae..

Sen gick iaf Joss å jag hem till oss, o fick det vanliga damprycket när vi är uttråkade..

Lyssnade på en massa gamla låtar o sjöng kareoke o dansade runt som förrymda BS-patienter^^

Bla en som går donka donka eller nåt, den var grymt bra att dansa till, haha..

När vi hade tröttnat på det körde vi några rundor skitgubbe, men vi kom på att vi var grymt sugna på te o choklad, så då gick vi ner till rema o köpte det..

Sen har vi mest legat på våran härliga luftmadrass å käkat choklad druckit te o snackat skit..

Jossan blev astrött o gick o la sej för ett par timmar sen så hon snarkar gött inne i sovrummet^^

Själv sitter jag på hallgolvet o ugglar..

Jag fick värsta städrycket nyss med, först sorterade jag alla strumpor o underkläder o vek det fint=)

Sen storstädade jag badrummet o plockade undan en massa skit som var slängt lite här o där..

Så nu luktar det Ajax i hela lägenheten=)

Jag är riiiktigt nöjd med mej själv..

Nu är det väl nästan läggdags, klocka böjar närma sej halv 12..

Vi har ju en ganska lång dag framför oss imorrn, möte med chefen o arbetsplanering mm så klockan är satt på halv 8^^

nehepp, nu kallar sängen..

Güle Güle!

XOXO // Sveturnorska Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0