...

1/11 - 2008 Lillehammer, Norge!

Så idag är det Halloween då^^

Hmm, så vad hände igår sen då?

Ilke o Younis kom in en sväng o spela kort (ovanligt?)

Dom blev skapligt onyktra, dom gick hem vid typ halv 12..

Men sen började dom springa som galningar i trapphuset, inte en aning om varför^^

Så ikväll så ska vi festa till det lite, o så ska vi spela "jag har aldrig" bestämde vi igår med dom..

Haha, det ska bli spännande, kan jag säga..

Jahopp, vaknade strax efter 10.. Käkade lite frukost i min ensamhet, glodde på nåt morronprogram på svt..

Sen vaknade Joss, fick våra vanliga dampryck, sen fixa vi till oss lite o drog o handla lite på Kiwi..

När man ska gå å handla i Norge så får man räkna med att det tar typ 2 år..

Eftersom dom inte alls har det man är van vid, jag kan ju säga att dom verkar digga majonäs här också^^

Även surkål verkar vara en favorit..

Muuummsss^^

Nee, så ikväll skippar vi pastan o kokar till lite potatis ist..

Kan ju vara gott för omväxlings skull=)

Så snart ska man väl hoppa in i duschen, o börja göra iordning sej lite..

Hoppas på en rolig kväll iaf!

Kanske kommer en uppdatering lite senare..

Güle Güle!

XOXO // Sveturnorska Hanna


Kommentarer
Postat av: Amanda Lahti

funderar på att kanske studera i Norge efter studenten?

Hur är det egentligen? trivs du bra?

2008-11-30 @ 12:19:10
URL: http://amandalahti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0