...

5/11-2008 Lillehammer, Norge!

So, what's new?

Inte så där asmycket direkt..

Nu har vi iaf jobbat 2 dagar till, det går bara utför..

Nevars, men jag har bara sålt 3 om dagen nu, vilket är jävligt mycket under marginalen^^

Men som sagt har ju bara jobbat 3 dagar än o allt är ju helt nytt för oss, så det kanske inte är så konstigt?

ehh, jag vet inte..

Vi provar ett par veckor till o ser hur det går..

Det allra roligaste (eller roligt o roligt) är att när vi var på utbildningen förra veckan, så sa våran chef Göran att det kan hända att man råkar ringa till någon som nyss dött, men det skulle enligt honom bara hända högst 1 gång i månaden..

Gissa hur många gånger det hänt mej??

3, på 3 dagar..

Hääääärligt liksom^^

En av dom "döda" har jag kommit till 2 gånger också..

O då är det ändå ca 1 miljon nummer på våra jäkla listor..

Faaaantastiskt^^

Nog om det nu iaf..

Vad hände igår då?

Jo, vi var på biblan en sväng, helt underbart att få kolla sina mejl o prata med lite folk=)

Sen gick vi o handlade lite på Rema, vi köpte tacos^^

Det var så himla gott kan jag säga! Tänk er att ha ätit pasta o pulversåser i över en vecka, o sen äntligen äta nåt som smakar^^

Sen så kom ju såklart vår underbara Larssa (hyresvärden), o sa nåt obegripligt på norska..

Jag bara höll med, så han bara sprang iväg o muttrade om nåt jag inte fatta ett ord om..

Vad gjorde vi sen då?

A just det vi gick in till Ilke o Younis o spelade några parti kort o snacka lite skit..

Sen vare bara duschen o sängen som gällde^^

Idag då?

hmm, vi gick till biblan igen kollade mejlen, sen snacka jag lite med Cecilia..

En tjej jag lärt känna via travelpix, som också ska bo i Alanya nästa sommar=)

Hon hade hittat lite flera lägenheter därnere som hon hade ringt på, hon vill att jag ska bo med henne o ett par tjejer till därnere, o det får det bli om inte Jossan hänger med.. men hon skulle iaf inte få svar förrns 1:a december..

Men det är ju inte så långt kvar=)

Jahopp, vi har varit en sväng på Rema med, handlade lite färska champinjoner o vitlök o lite småsaker..

Sen gick vi hem o slängde ihop en köttfärssås, den blev asgod faktiskt^^

Ilke o Younis gick hem för en stund sen med..

Gissa vad vi har gjort??

Spelat kort o druckit te..

No shiiiiit^^

Men det är alltid lika trevligt..

Det är lite kul att dom tror att jag kan snacka flytande turkiska..

haha, visst jag kan lite o uppfattar ibland (då menar jag ibland), vad dom säger men oftast sitter både jag o Joss som 2 frågetecken o säger tamam tamam typ^^

Annars, så har jag tagit ett varv med damssugaren o duschat precis..

O nu sitter jag här o tråkar, men jag är jävligt trött känner jag..

Nu ringde precis Baris med, men jag kan inte svara..

Har typ 10 spänn på mobilen..

Så nu blir väl han sur^^
Aja det är kjempeflott!

Nu blire sängen!

Gûle Gûle!

XOXO // Sveturnorska Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0