...

6/11 - 2008 Lillehammer, Norge!

Sitter jag här igen då..

Efter ytterligare en seeeeg dag på jobbet..

Dagen började inte speciellt bra, då jag haft världens värsta vadkramper hela natten..

Skööööönt..

Sen så har min käre Baris ringt 105 gånger inatt, även att jag sagt att jag måste få sova om nätterna..

Men men, nattsömn verkar inte existera i Turkiet^^

Såå, som sagt har jag varit jävligt seg idag på jobbet..

Började som vanligt klockan kvart i 9 imorse, sen när vi skulle börja ringa (det gör man inte förrns 9, man får det obligatoriska peptalket av chefen först), så kom jag endast till telefonsvarare..

Typ 200 gånger, men jag hann iaf sälja 2 innan 10-rasten..

Så jag tänkte att det här kan ju bli en bra dag iaf^^

Men fan så fel jag hade..

De resterande 6 timmarna har jag enbart fått utskällningar av tjuriga kjärringar..

aa, jag lyckades sälja 1 till, till en som inte fattade ett dugg av vad jag sa..

Hon bara höll med o tackade^^

Sen kom jag till en kille som lyssnade till allt jag hade o säga, men som sen inte hade några barn, han tyckte att jag kunde ge honom ett "speciellt" paket..

Jaa, ni fattar nog vad jag menar..

En idiot skulle stämma mej, för jag hade tydligen ringt honom 10 gånger..

Vilket jag inte har..

En annan idiot sa bara "jag vill faktiskt inte prata med dej!"

Nae jag vill fan inte prata med dej heller, men jag är så jävla illa tvungen förstår du..

(Det sa jag inte, men jag ville..)

Så det är sånna kommentarer jag har hört hela dagen..

Jääääävligt kul..

Japps, så idag är jag côk trött på det här jobbet..

Men jag ska försöka få tag på nåt annat så fort jag kan, tror inte jag lyckas med det här säljandet..

Imorrn ska vi iaf få börja på nåt nytt projekt, hoppas det går bättre, det är visserligen inte kostnadsfritt..

Så risken finns ju att det går ännu sämmre, o det här projektet innebär ännu mera dialog o jag är fortfarande helt kass på norska, jag pratar bättre än jag fattar..

Annars så har vi inte gjort så mycket mera idag, va ute o gick en sväng..

Skulle se om vi kunde hitta den där bowlinghallen (vi ska ju bowla med jobbet imorrn), hittade den iaf var bara cirka 100 meter från jobbet..

Så nu slipper vi yra runt efter den imorrn iaf^^

Sen var vi o handlade lite som vanligt..

Har varit så otroligt sugen på tortellini o ostsås i över en vecka nu, så det fick det bli..

Jättegott var det iaf..

Sen slängde vi oss på luftmadrassen o glodde på "That's 70ths Show"

Å Jossan somnade, ovanligt hehe^^

Så nu har jag duschat o grejjat lite, ska väl bara ta tag i disken nu med..

Sen blire återigen sängen!

Mobilen ska hållas avstängd på nätterna tillsvidare, iaf tills Baris fattar att vi svenskar sover om nätterna..

Iaf på veckodagarna!

Güle Güle!

XOXO // Sveturnorska Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0