...

7/11-2008 Lillehammer, Norge!

Det här är nog iaf den pissigaste dagen sen jag kom hit..

Dagen började ganska så bra, började med ett nytt projekt på jobbet..

Det var bra mycket roligare än det förra iaf..

Så vi började ringa o allt gick bra, sålde 2 ganska så fort..

Sen började utskällningarna att hagla igen, o seriöst jag klarar inte av att höra mera på folk som ber mej dra åt helvete, eller säger att dom ska stämma mej hit o dit bla bla bla bla BLAAAAA!!!

Jag vet inte om det är så att jag har en jävla otur, o bara får otrevliga personer..

Eller om det är så att jag är en jäkligt dålig säljare??

eehh jag vet i fan...

Vet iaf att jag vill ha ett annat jobb..

Klarar inte det här mer..

Sen så ringde mamma mej o fick mej på bättre humör..

Hon sa att det inte berodde på mej utan det berodde på vilka man ringer..

o det är säkert sant..

Men sen så berättade hon en annan grej,

som var allt annat än bra nyheter..

O då rann allt bara över, o jag började stortjuta..

Så jag var tvungen att be chefen om att få gå hem..

Det var inga problem som tur var..

Jag hade helt enkelt inte klarat av att sitta i telefon med skittjuriga kjärringar..

Just nu vill jag bara hem till mamma, vill verkligen inte vara här mer..

Jag vill sova i min egen säng i min egen lägenhet, gosa med min egen katt, gå min skttråkiga morronpromenad, äta min egna NYTTIGA mat, se på svensk tv, jag vill kunna prata med mamma när jag behöver det, kunna lyssna på min musik (jag lyssnar alltid på musik efter humör)..

Men samtidigt har jag bara en chans att lyckas här o jag måste försöka ta vara på den..

Så innan jag får sparken så måste jag hitta ett annat jobb, så jag inte står utan sen..

För skulle jag åka hem nu, så kommer det bli omöjligt att åka ner o bo i Turkiet nästa år, o det är nåt jag vekligen vill....

Måste ju ha pengarna..

Sen så måste jag gå på den här jävla bowlingen ikväll,

det vill jag verkligen inte heller..

Kommer bara resultera i att jag skämmer ut mej ännu mera..

fy faaaaaan....

Så ska vi tydligen på nån jävla förfest hos Daniel (det ända han gör är att sitta o dumförklara svenska folket, som om norrmän är så jäääävla intelligenta, tror inte det va), där ska vi vara klockan halv 6..

Kuuuuuul..

Aja nu ska jag ta en varm dusch, o försöka bli av med den här jävla huvudvärken..

Gûle Güle

XOXO // en jävligt deppig Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0