...

9/11-2008 Lillehammer, Norge!

Då vare söndag igen då..

o helgen är slut..

Så imorrn äre jobbet som gäller igen..

Hoppas det går bättre den här veckan nu^^

Gillar arbetskamraterna som faan, så det vore ju bra om jag kunde sälja lite den här veckan..

Var ju på bowlingen sen i fredags, det var sjuuuukt kul, så jag är glad att jag gick..

Jag var faktiskt inte helkass heller, fick in 5 streikar=)

Fan va jag är bäst, haha..

Det var kul att lära känna allt folk lite bättre med..

Det ska bli ganska kul att träffa Harald imorrn iaf (en kille på jobbet), han var dritefull, redan på förfesten..

Han berättade för hela festen att han hade ADHD, o sprang runt som en stucken gris..

Sen när vi kom till bowlinghallen, så tog det inte lång tid tills han blev utkastad..

(efter han ställt sej o pissat mitt framför ögonen på mej, haha)

Så han lär ju ha dyngångest för tillfället..

Igår då,

Jossan var astrött hela dagen så jag gav mej ut o handlade lite mat (klyftpotatis, kycklingfilé, bearieasesås o sallad blev det, asgött!), sen gick jag förbi Cubus o inhandlade ett par nya mörkgrå leggings o en svart tunika=) jättefint..

Sen så lånade vi Younis o Ilkes nyckel (våran nyckel passar inte till tvättstugan, hmm)o tvättade för första gången sen vi kom hit..

o Jag säger bara, fyyyy faaaan vilken skabbig tvättstuga, det såg ut som en jävla fängelsehåla o så låg det fimpar på hela golvet + en massa äckliga strumpor o handdukar som var kastade lite överallt..

Myyyyys..

Sen så låg vi bara på våran luftmadrass o slappade hela dagen (åt ett kilo chips med dipp också, ehhmm)

Idag då,

Vaknade faktiskt skapligt, så vi gjorde oss iordning o gick ut en sväng..

Skulle egentligen gått till biblan, men det var ju stängt..

Det verkar som hela Norge är stängt på söndagar, inte ens en jävla mataffär har öppet..

Jag blev iaf sjukt sugen på cholklad, så vi hittade en videoaffär som var öppen (tjejen som jobbade där hade munskydd på sej, det är för fan inte NASA du jobbar på liksom!), men en chokladkaka kostade liksom 40 spänn där så vi sket i det..

Så vi gick några rundor till, vi va säkert ute o yrade 2 timmar eller nåt^^

Sen gick vi iaf till 7eleven o handlade nån chokladpåse som kastade 28 spänn..

12 kr billigare iaf..

Så nu har vi käkat lite o strukit all tvätt..

Skönt å ha det gjort nu^^

Så nu ska vi väl slänga oss på madrassen igen å glo lite på tv..

Hoppas på en bra arbetsvecka nu iaf!

Güle Güle!

XOXO // En liiite gladare Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0