...

12/11-2008 Lillehammer, Norge!

Yes, då ahr man klarat av 3 arbetsdagar till..

Kan ju säga att det flyter på rätt bra nu^^

Så va har hänt den här veckan då?

Inte så överdrivet mycket faktiskt..

Younis åkte hem till Sverige igår, han skulle köpa cigg, o spriiit..

hehe..

Han ska förhoppningsvis köpa med sej en limpa till mej o Joss med=)

Wonderful!

Haha, a just det,

Igår var Ilke här han hade med sej Christoffer med (en kille från jobbet), Vi skulle köra vårat vanliga kortspel..

Men Christoffer hade ju självklart inte spelat det förr, o jag kan ju säga att det var inte det lättaste att förklara ett kortspel för en norrman kan jag säga, haha..

Men men, iaf så drack dom ganska så stora mängder öl..

Så dom blev fullare o fullare ju mer rundor vi tog^^

Sen efter ett par timmar så gick dom såklart in på det här med sex..

Jag vet inte om dom helt plötsligt fick för sej att vi var killar eller nåt, för dom började helt plötsligt att snacka om rövar o tuttar o fan o hans moster^^

Så vi kunde inget annat än o asgarva..

Sen så satt väl fyllehungern in, så då skulle Christoffer helt enkelt ha en kebab..

Men det vr bara det att han tyckte dom var alldeles för dyra så han skulle slå på kebabkillen, hmmm^^

Så då skulle Ilke försöka få honom att låta bli, haha så här lät det;

"Neeeeeeej Crishtoffer inte schlåå skebabkilleeen, maaaan ska inte sccchlååå"

Så så satt dom o konversera i säkert 10 minuter haha..

Jag o Jossan höll på att dö, vi försökte verkligen att hålla oss för garv, men det gick inte^^

Så Ilke bara,

"Varfööör schkrattar nii, deet är inte rjolit"

haha, nee inte alls..

Aa, sen iaf så raglade dom hemåt, Christoffer höll på att glömma skorna..

Sen kom nästa fyllo, då var klockan typ halv 11,

så Joss hade lagt sej o jag hade precis duschat..

Då hör jag nån idiot ute i korridoren, som kommer närmare o närmare våran dörr..

Sen knackar det på (högt som faaaan)

Gissa vem det va??

Joo, Harald..

Ni vet han som visa kallingarna för mej..

Han var sketfull o ville att vi skulle följa med till Paddys..

Haha, aa visst jag kan gå ner dit i morronrock liksom^^

Nee så det hoppade vi över!

Idag då,

vi har börjat på ett nytt projekt, man ska sälja en bokserie som hör till Illustrerad vetenskap..

Hur kul o hur lätt som helst=)

Jag sålde 8 bokpaket på bara 1,5 timmar..

Snacka om bra provision!

Så eftersom både jag o Joss sålde så många o för att det var ett helt nytt projekt så fick vi varsitt halsband av chefen=)

Underbar chef har vi iaf!!

Hoppas att vi säljer lika bra imorrn bara..

Så imorrn har jag msndejt med Baris, haha^^

Han har väl ringt cirka 8 gånger idag o tjatat..

Men lite söt är han allt..

Sen så har han kanske fixat lgh åt mej o Joss i Alanya nästa sommar=)

Nehepp nu kallar sängen!

Güle Güle!

Tessekür Ederim för mej!

XOXO // Sveturnorska Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0