...

23/11-2008 Lillehammer, Norge!

Japp, nu sitter jag här igen,

det är lördag kväll klockan är 00.32..

O det är världens liv på Paddy's här neranför..

Dom spelar skitdålig musik, o det bara skakar i hela våran lgh..

Igår var vi på After Work på Haakon's,

tog ett par öl med chefen + några arbetskamrater..

Himla trevligt faktiskt=)

Sen så bestämde Jag o Joss att vi skulle gå hemåt o fixa till oss lite,

o fortsätta festen hemma hos oss, så chefen tog vårat nummer o skulle höra av sej när dom druckit upp ölen.

Så vi drog med oss Erke hem (kille på jobbet) o blandade till våra efterlängtade Stawberry Daquiris..

Sen helt plötsligt kom Erkes flickvän, Cameron..

Hon verkade trevlig,

tills hon drog fram en burk med Valium o berättade om hennes sjukdomar o allt möjligt skumt..

Jaja iaf,

Sen kom chefens fru, hmm..

Jöran (chefen) fastnade tydligen inne hos Ilke o CO..

Sen blev väl alla bara fullare o fullare (utom jag, som inte ens fick i mej en jävla drink)

Sen iaf så började hon Cameron o Erke snacka om healing o energier hit o dit..

O till o börja med så struntade jag i det..

Tills Erke bad om salt, jag trodde naturligtvis att han skulle ha det till en shot eller nåt..

det brukar ju användas till sånt vid sånna här tillfällen,

men vet ni vad han skulle ha det till??

Han skulle rena sin handske från onda energier!!

Haaaaaallååååå....

Vad är detta för folk??

Hon Cameron började stortjuta, tydligen glädjetårar för att Erke hade renat henne från den "onda energien"

Herregud säger jag bara..

O det slutade inte med det..

Helt plötsligt satt dom med händerna kupade ihop, o smalade ihop nån slags energiboll,

Jag bara kände hur jag satt o gapade som en fågelholk..

Va fan sysslar ni med liksom??

Sen så sa Cameron att Erke måste sluta,

hmm tydligen för att hon får huh orgasm av Erkes "positiva energi"

Biiiig hhuuuhhh???

Sen så skulle dom släppa den där energien över mej,

dom tyckte tydligen att jag behövde lite positiv energi eller vad dom yrade om..

Så dom stod där o klappade på mej,

"Känner du inte den positiva eneeergiiien?"

Joooo guuuud jooo!!

Ännu mera herregud!'

Visst jag kan till en viss grad köpa det där snacket om healing o energier,

men inte av en brud som går på Valium..

Sen så kom kom iaf Ilke o en dyngfull Jöran hit..

Jag har nog aldrig sett min chef sååå full, han välte ut ölflaskor, hade sönder ett av mina jättefina glas, flashade asset, försökte sej på Hip Hop texter osv..

Sen så satt han även o förklarade hur mycket han tyckte om mej, hur stark jag var o vilken otrolig tjej/jenta jag var o han ville såååå gärna jobba med mej i framtiden..

hmm, snacka om att fyllesnacket tog över..

Haha, men han är hur snäll som helst, Jöran..

Alla blir ju fööör fulla någon gång liksom (Jag talar av egen erfarenhet..)

Sen så var tydligen Erke o Cameron tvungna att gå,

dom kände av "svart energi"

så dom praktiskt taget sprang härifrån..

Buuuuuhhhh..

Ajja sen kom Younis o gänget, o Jörans fru tyckte det var dags att gå..

Så sen var vi det gamla vanliga gänget igen..

Jag, Joss, Younis, Ilke o Farid..

Vi satt här o dividera om allt möjligt konstigt tills Joss fick för sej att hon skulle gå ut,

så hon stack iväg o Younis deckade..

så det var bara jag, Ilke o Farid kvar..

Framför Tv-spelet^^

Sen så satte väl fylledravlet in hos Ilke med,

Jag var ju en sååå bra tjej med heder o samvete, inte alls som alla "andra" svenska tjejer..

hehe, nee inte alls..

Folk är för söta på fyllan..

Sen så kände jag att tomflaskorna kallade på mej (vi hade vi den här tiden förflyttat oss in till Ilke o deras o lgh)

Så jag tackade för mej o fick veta att jag aaaalltid var välkommen in till dom..

Hehe, tack så mycket!

Så jag satt igång o städa, diska o ta hand om allt glassplitter som var överallt..

Jättekul halv ett på natten!

Men men skönt o ha det gjort..

Sen gick jag iaf o la mej..

Joss kom inraglandes framåt halv 4, pissfull haha..

Hon hade blivit uppraggad av en kille som jobbade i en såndär snabbmatstrailer (som för övrigt sa att han kom från Italien)

Så han hade tjatat till sej Jossans nr..

hehe, hon trodde ju inte att han skulle ringa..

Men vet ni vad?

Det gjorde han..

Han ringde vid 4-tiden idag o jag svarade..

"Helluuuu"

"Hello, Who is this?"

"Det är Tooonii från Schebab stälet"

"Ahaa okeeej, du ska få snacka med Jossan"

Han ville iaf att vi skulle komma o hälsa på vid "Schebab" stället efter 8..

Hahaha, aaaråå vi kommer lite senare (eller aldrig)..

Men jag lyckades iaf övertala Joss att vi skulle glida förbi lite smidigt o kolla in hur han såg ut (eftersom Joss hade varit för full dagen innan för att komma ihåg..)

Jag kan ju säga att han var ju inte den vackraste karln jag sett o han var definitivt inte från Italien..

Men Joss, jag klandrar dej inte alla blir 10 gånger snyggare på fyllan..

Så vi gick hem (lite smått besvikna måste jag säga) o la oss på våran älskade luftmadrass o kollade på "How to loose a guy in 10 days"

Helt underbar film=)

När jag ser sånna där filmer

Jag kan inte hjälpa det,

Jag känner bara,

Jag vill också vara jättekär!

Men det blir man ju inte på beställning, tyvärr..

Så nu sitter jag här o hör på dånandet från Paddy's o ska snart krypa ner..

Men först ska jag ta hand om disken..

Blev Taco's idag,

har nog blivit den nya bakismaten för oss..

Vi har liksom inte råd med pizzor för 200 spänn^^

Jahopp nu har jag skrivit mer än tillräckligt, så jag ska inte tråka ut er mer med mitt dravel..

Sååå God Natt Noooorge!

Güle Güle!

XOXO // Sveturnorska Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0