Lördag!


Blev även idag väckt av Mamma,
fast idag var det inte fjärrkontrollen, Jahg vaknade av att hon stod o asgarva åt mej..
För att jag sov i fåtöljen:P
Jag tror att det är för bekvämt att sova i en säng för mej nu,
hehe jag har ju vant mej vid att sova på en luftmadrass..
Aja nog om mina sov-vanor!
Nu har jag iaf hällt i mej lite kaffe o ska strax dra bort o städa..
Hoppas at det går fort ser fram emot kvällen:)
A just det,
Igår satt jag o snacka med Cecilia på msn, hehe vi har bestämt att det är jag som tar hand om städningen i Alanya..
Jag berätta att jag är städmissbrukare, haha:P
Nehepp, nu ska vi tydligen åka..
Kanske hörs senare!

Güle Güle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0