Ytterligare en dag med snörvlande!

Yes, förkylningen vill inte släppa..
Såå, vad har hänt idag då?
Vaknade av mammas hysteriska skrik efter fjärrkontrollen,
jag drog täcket över huvudet,
men då gapa hon ännu värre..
Snälla mamma jag vet inte vart den förbannade fjärrkontrollen är!
Klockan var då halv 8..
Jag somnade inte förrns 5 imorrse,
då jag hade ett otroligt "givande" samtal med min kära Baris på msn i 2 timmar..
Han var som vanligt sur över att jag inte hade ringt eller skickat sms,
hur många gånger ska jag försöka banka in i hans skalle att min telefon är cp??
Inte en aning..
Men han la ner efter ett tag,
efter han hade suttit o psykat mej med sin vattenpipa,
han satt liksom o rökte o blåste rök på camen o såg allmänt dryg ut..
Haha han är ett pucko:p
Så jag har väl sovit 3 timmar inatt..
Kuuuuul..
Sen har mamma o jag varit nere på stan (om man kan kalla det stan!?), handlat lite stolstyg, en julklapp åt Isla o handlat lite kvällsmat..
Efteråt gick jag hem till Mia o Helge o lånade Pers nyckel, Ebba (min katt) bor hos honom nu o jag har längtat sååå mycket efter min lilla sötnos!
Så jag sprang hem till Per o möttes av min lilla kisse som hoppade upp i mitt knä,
tror hon har saknat mej också:)
Så jag var där ett tag o myste med henne, ska gå dit en sväng på söndag med..
Sen bar det av hem till mamma igen,
vi har lagat lite middag o glott på "Idol"..
Haft en riktigt slapparkväll!
Vilket passar mej perfekt:)
Imorgon blir det tjejkväll med Jonna, vi ska laga lite mat o dricka vin..
Ska bli jättekul att babbla av sej lite med henne:)
Men först ska in lägenhet städas ur!
O det känner jag inte ett dugg för..
Men men det måste göras..
åååå kan det bli maj snart??
Vill till Turkiet nuuuu!
Saknar solen, värmen, folket o självklart paraplydrinkarna;P 

Ajja,
Tessikür Edirim för mej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0