Försmak av Turkiet?

Det känns så idag.
Det är varmt som bara den,
varmt ute och ännu jävla varmare inne.
Nu ska jag ska inte klaga!
Men det vore jäkligt skönt med AC förtillfället.
Håller på att koka upp härinne
.
Jag har nog aldrig varit så glad för att det är måndag som jag är idag.
För det är lika med LEDIG i 3 dagar.
Såååå skönt.
Nu har jag alltså jobbat 6 dagar av 7.
Och jag kan säga att det går runt i huvudet.
 När jag kom hem idag vid fyratiden så käkade jag lite sen gick jag och la mej.
Vaknade lagom till Färjan.
Så att nu lär jag väl sitta uppe halva natten och uggla.

Imorrn ska jag åka upp till Jonna en sväng:)
Ligga och sola några timmar.
Hörredu Jonna,
Jag skiter i att köpa något fikabröd, jag köper en melon istället.
Bara så att du vet:P
Senare imorrn kväll ska mamma och jag på en "smink" kväll.
Eller Eva skulle prata om I.d sminkets och Exuviance's vårnyheter.
Inte för att jag är så överdrivet intresserad av det men det är 15% på hela sorimentet.
Så då kan man ju passa på att köpa lite rengöringsprodukter + natt- och dagcremer.
Tjänar säkert några kronor på det iaf.

På onsdag blir det Linköpng.
Ska shoppa det sista till Alanya.
Är väldigt inne på att köpa en vit klänning till midsommar.
Men jag vet inte.
Beror på om jag hittar nån fin modell.
Risken med vita klänningar är att dom ibland ser ut som nattlinnen.
Och det vill vi ju inte.

Hoppas att alla får en bra vecka!

Iyi Geceler!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0