Glad Påsk!

Lite sent att säga det kanske.
Men det är ju lite sån jag är, sen av mej alltså.
Var ett par dagar sen jag bloggade,
men har inte riktigt haft tid med det.
Det har varit jobb, jobb och sen lite mera jobb.
Nu är jag hemma, men ska tillbaka och jobba kvällen om ett par timmar.
Yeeess, men det är  gött.

Så vad har annars hänt i mitt händelserika liv?
Hmm, inte ett dugg.
Var och fikade med Joss, Mia och Annika häromdagen.
Jättekul att snacka lite med Joss:)
Det händer ju inte alltför för ofta nuförtin.
Annars så är det jag och Herman (katten).
Han och jag mot världen.
Haha.

Tack ännu en gång Jonna  för hjälpen med bloggen!
Den blev som vanligt jättefin:)

Nu är det soffläge som gäller ett par timmar!

Jag kan inte fatta att det bara är 6 veckor kvar tills jag åker nu på onsdag!
Wiiiiieee.

Güle güle!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Hörrödu, dom hade planerat o grilla här ikväll så jag tänkte om vi kanske kunde ses imornkväll istället ef du ändå jobbar kväll?

Ta en film eller så.



Kram

2009-04-12 @ 14:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0