Günaydin!

Godmorgon på er!
Vaknade även idag med tuppen.
Fast det gjorde inte så mycket,ska ändå tvätta och städa idag.
Det kanske låter som att det är det ända jag gör om dagarna.
Städar, tvättar och har mej alltså.
Det är det faktiskt inte.
Men som jag berättat tidigare så kommer mamma hem på Lördag,
och då är det ju bra om det ser skapligt ut.
Pratade med henne nyss,
Och hon har köpt nåt åt mej:)
Hon vägrar säga vad det är.
Men just nu är dom i Kuala Lumpur.
Det är lika med en massa design-butiker;)
Jaaaa tack!

Blev inget bloggande igår.
Men när jag kom hem från jobbet igår, strax innan 22, var jag så jäkla trött!
Orkade inte med mej själv.
Kollade bara mejlen, tvättade av sminket och borstade tänderna.
Sen deckade jag i säng.

Nu ska jag återgå till kaffet,
sen en promenad.
Så himla ovanligt liksom.



Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Miss F2

Wohooo!

You and me Hanna! Jag ska också tvätta och städa idag. Söka jobb också :( Det är tråkigt I tell you.



Anyway, på med Fenomen på hög volym och fram med skurhandskarna!

2009-04-16 @ 08:57:51
URL: http://sickitellyou.blogspot.com/
Postat av: Miss F2

Jag kommer aldrig stänga av Fenomen tror jag. Det är faktiskt en bra station, jag gillar't som du skulle säga ;)



Jobbsökandet går sisådär. Nu har jag varit urkass på att söka några den senaste tiden, kan bero på det kanske ;) Intervjun jag gick på för ett tag sedan blev det inget av, de hittade väl någon bättre (vilket jag har svårt att tro, mohahaha! Näää! Anyway). Men jag har eventuellt ett extrajobb som vimmelfotograf på g! Roligt roligt! Och idag ska det sökas så många som möjligt är det tänkt. Men det är inte så kul.



Ja vi kanske ska duka upp en liten provsmakningsmeny med Vanish och lite annat smått och gott. Vi kanske ska ta det nere i Alanya!? :D

2009-04-16 @ 10:36:32
URL: http://sickitellyou.blogspot.com/
Postat av: Miss F1

KRAM på dej! Ville bara ge dej en stoooooor kram! Jag har inte hunnit läsa din blogg på över en vecka. Fy fan, säger jag bara! Jag saknar den kan jag lova... I helgen ska jag ta igen allt och jag längtar verkligen efter att få läsa om vad du pysslar med. ;) Anyway, jag ger dej en stor kram så länge! Å en puss också! Puss!

2009-04-16 @ 19:54:53
URL: http://sickitellyou.blogspot.com/
Postat av: Miss F1

Mr H2 får köra med mig lite så här på distans. Sen i juni när vi står face-to-face blir det annat ljud i lådan. Det lovar jag dig Hanna! ;)



Jag tycker att du har ett superintressant liv som jag älskar att läsa om! Hur många dagar har du kvar nu? Öh, satt den där klänningen, aprikos-svart-blå, bra som du köpte från Nelly? Den ser så jävla hot ut! Har funderat på att klicka hem den många gånger. ;) Jag har klickat hem lite för många klänningar det senaste så jag får bita mig i läppen lite... :P



KRAM!

2009-04-17 @ 00:07:20
URL: http://sickitellyou.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0