Iyi günler!

Idag har jag en stark längtan efter ett riktigt stort uteställe, paraplydrinkar
 och en massa nytt folk.
Men det får vänta ett tag, 40 dagar för att vara exakt.
Dagen har spenderats med att storstäda köket.
Jag har tom varit så noggrann att jag skurat under kylsåpet och frysen.
Allt är nu skinande rent.
Så nu har mamma inte ett skit att klaga på.
Jo förresten en flaska Bailey's är borta.
Men nåt ska jag väl ha för att jag varit husvakt.

Nu ska jag ta en en välbehövlig dusch.
Sen ska jag slänga ihop en espressokaka tills morgondagen.
Tänkte att jag skulle laga middag åt Mamma och Lasse imorrn.
Kan inte fatta att dom varit borta i 3 veckor redan, känns som att det var igår dom åkte.

Snackade precis med Jonna,
vi försöker planera något inför kvällen.
Men vad ska man hitta på?
Det är ju inte så att det är överskott på aktiviteter här i Vadstena.
Det är antingen Supa skallen i bitar (och det är inte ett alternativ för oss),
eller se på en eller flera filmer, eller ta en promenix och spana på folk som inte existerar.
Så vi får väl se vad det blir.
Annars hittar ni mej i fotöljen framför nåt värdelöst tv-program ikväll.
Förmodligen med fötterna i en balja.

Yes yes.

Güle güle på er!


Kommentarer
Postat av: Miss F2

Mitt armhålehår är faktiskt blondt, men de epileras bor snabbt som fan. Annars hag har bara blonda hårstrån. Det är knappt lönt att remova håret på benen, de syns ändå inte. Fast en gång hittade jag ett svart och ett kopparrött hårstrå på huvudet...



Har du inget att göra ikväll är det bara att komma över. Du vet att du alltid är välkommen här Hanna!



40-fucking-dagar! Det finns inte mycket mer att säga än grattis! Vi har tyvärr lite fler... :(

2009-04-17 @ 17:28:38
URL: http://sickitellyou.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0