Jag bjuder på några bilder.

För idag har inte jag gjort ett dugg,
mer än att sitta framför tvn.
 Jag tänker inte tråka ut er mer med det.

Så idag bjuder jag på några bilder från Australien och Malaysia.
Måste säga att jag blir sjukt avis på min brorsa som bor i värmen året om.

Brorsan, Jess, och stolta farmorn med Isla.

Melbourne.

Melbourne

Jag är lite småsur för att mamma inte snodde med sej nån av dom här till mej.

Brisbane, (barriärrevet)

Isla, Min lilla brorsdotter. (gillar hennes frill:P)

Sötnos:)

Fasters lilla troll!

Min brors (Lars) hus i Albury.

Mamma & Lars katt Capone.                                                      Isla.

Sydney.
.
Sydney.

Malaysia, Kuala Lumpur.

Kuala Lumpur.

Kuala Lumpur.

Slutligen bild på shorts+topp från Bondi Beach.


Det här var några av dom 242 bilderna.
Nästa land jag åker till blir helt klart Australien.
Mest för att få pussa på Isla, massor:)
Malaysia är ett annat land jag skulle vilja se.
Speciellt efter alla bilder jag har sett därifrån!
Så himla mycket fina blommor och fjärilar.
Och så är det så grönt överallt!

Veckan som kommer är planlagd om man säger så.
Imorrn, ledig.
Jobbar tisdag och onsdag.
På torsdag ska jag in och hälsa på min "andra" familj i Lkpg.
Pappa, faster och farbror.
Tror det vankas mat där:)
Ska bli jättekul, har inte sett dom på år och dagar!
På fredag är jag ledig,
och så jobbar jag lördag och söndag.
Yes yes, schemalagt som fan.
Men jag gillar't;)
Sen är jag en vecka närmare Alanya!

Iyi Geceler!


Kommentarer
Postat av: Miss F2

Ohohohohoooo! Vilken hottie du blir på beachen! Sånt gillar vi!



Den där Isla var en liten söting det ;)



Puss puss

2009-04-20 @ 22:23:33
URL: http://sickitellyou.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0