Körta te'n lite.

Då har ytterligare en dag gått.
Så nu är det bara 55 dagar kvar.
Fy fan vad härligt!
Så vad har hänt idag?
Det här med promenader behöver jag ju inte informera om längre.
Det är ju liksom ett givet inslag under dagen.
Man kan ju undra varför jag bara tar en massa promenader hela tiden,
och inte införskaffar mej ett gymkort eller går med i nån slags grupp?
Joo folkens,
det ligger till såhär att jag är världens mest osportigaste människa.
Jag är livrädd för alla sorters bollsporter, jag är värdelös på lagsporter,
 ja jag är värdelös på allt som har med sport att göra.
Det är bara så jag är skapt helt enkelt.
I got it from my mama.
Jag har börjat undra hur jag ska kunna hålla mej i någorlunda form nere i Alanya.
Promenader är ju inte att tänka på därnere.
Ta några simrundor i poolen varje morgon kanske är ett alternativ?
Det får det nog bli.

Anyway,
tillbaka till det jag har gjort idag.
Jag gick och mötte upp Sofi när hon slutade jobbet.
Så vi gick och handlade,
sen gick vi hem till mej och fikade.
I brist på andra underhållande aktiviter så tyckte Sofi att jag skulle prova igenom några av mina klänningar.
Sofi:
Hmm, den var ju fin.
Jag:
Mmm, tänkte nog att jag skulle körta te'n lite bara vettö.
Sofi:
Varför det?
Jag:
Visa lite hud vettö.
Sofi:
Jaha, mmm okej.

Nästa klänning:
Sofi:
Den ser lite pyjamasaktig ut, haha.
Jag:
Vi körtar te'n lite.
Sofi:
Visa lite hud vettö.


Jaa, sådär höll vi på ett par timmar.
Haha.

Efter det ställde jag mej och gjorde en massa köttfärsås.
Som jag sen frös in.
Bra att ta fram när man ska jobba natt t ex.
Som jag ska göra imorrn.
Sen åkte strykbrädan fram.
Nu har husmoren i mej tagit över, igen.
Sen har jag suttit framför tvn ett bra tag.

Ne nu blir det en cigg,
sen ska jag inta sängen!

Måste bara ladda upp några bilder från förra sommaren.
Snodde idéen från Jonna;)





Det här var alltså 6 av cirka 300 bilder från våran Västervik-weekend.
Fan vad kul vi hade!
Det måste vi göra om någon gång:)

Iyi Geceler!
 


Kommentarer
Postat av: Jonna

Självklart så ska vi göra en repris på det!

2009-04-02 @ 09:28:36
URL: http://jonnathorsson.blogg.se/
Postat av: Miss F2

Körta te'n lite vettö.

Visa lite hud vettö.



Dammit I love you! :D

2009-04-02 @ 17:02:53
URL: http://sickitellyou.blogspot.com/
Postat av: Ellen

Ja det ska bli jätteskönt med lite sol, speciellt efter en "Sverige-vinter"! Förhoppningsvis är jag lite brun när jag kommer tillbaka om 2 veckor ;)



Ja tyvärr har jag också den ovanan, fast jag röker lite hur som haver. Ibland mycket och ibland ingenting, mer under sommarhalvåret då det är okey att stå ute ;)



Ha det bra nu! :)

2009-04-02 @ 23:55:00
URL: http://svanberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0