Ny dag, nya tag?

Vet inte hur det blir med det riktigt.
Jag känner mej fortfarande helt död.
Och då har jag dragit i mej 3 koppar kaffe nu.
Vet att jag borde gå ut och gå nu, men jag finner ingen ork.
Men jag ska, snart.
Jag fattar inte, hur kan man vara bakfull i 2 dagar?
Det är en gåta för mej.
Snackade med Jonna precis,
hon var heller inte helt 100 idag.
Men jag ska pallra mej upp till henne lite senare och få lite sol på mej.
Fortfarande ganska så mycket ångest,
Vad sa jag till folk egentligen?
Hur fan kom jag hem?
Såg nån mej när jag raglade hemåt?
Det är sånt där som jag förmodligen aldrig kommer att få reda på.
Tror inte att jag vill det heller iofs.
Men  jag kan ju trösta mej med att jag åker härifrån nästa månad.
Fy fan va gött,
nu kan man helt plötsligt säga nästa månad.

Ne nu ska jag ta och pallra mej ut och försöka förtränga lördagskvällen.

Güle Güle!


Kommentarer
Postat av: Miss F2

Åååååh! Nästa månad?!!!

Fy fan vad gött för dig!

För oss är det idag 68 dagar, det är helt okej det med ;)



Elma

2009-04-06 @ 15:39:24
URL: http://sickitellyou.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0