Och så rullade pengarna iväg, igen.

Ja, vi har ju varit på den där smink-kvällen nu.
Och jag skulle ju bara köpa lite rengöringsprodukter.
Blev inte riktigt så.
Hittade en massa fina ögonskuggor.
Och så fick Eva prova lite på mej.
Fasen vad kul det är när ett proffs sminkar en:)
Blev så himla fint!
Hon la först en ljus skugga över hela ögonlocket,
sen en guldig,
sen så la hon en mörkare guldig nyans som ett "v".
Sen eftersom jag har gröna ögon som skiftar i brunt så la hon en turkosaktig eyeliner.
För att framhäva det gröna ännu mer.
Det blev inte alls skrikigt som man kan tänka sej.
Utan helt lagom.
Jag använder bara ögonskugga när jag ska gå ut,
(och det händer ju inte för ofta)
så jag är inget vidare på att få det bra.
Men nu ska jag fan lära mej.
Skulle tagit ett kort förut, men jag orkade helt enkelt inte.
 Men jag köpte iaf 2 stycken av dom hon använde.
 
Gold:

Drama:


Nu är ju inte I.d det billigaste,
men det är riktigt drygt.
Dom här 2 kommer säkert räcka i över 1 år.
Så jag ser det som en investering;)

Halva Wasagården (mitt jobb) var där också.
Sprang tom på min chef,
som tyckte att Eva skulle sminka mej riktigt ful så jag inte blir kvar i Turkiet.
Hahaha.
Hon är för rolig ibland.

Aja nu ska jag ringa Jonna.
Imorrn är det shopping i Lkpg som gäller:)

Iyi Geceler!


Kommentarer
Postat av: Miss F1

28 dagar kvar! Det klingar fint i öronen! ;) Och för oss är det 45 fucking days left! :P Alltså, jag måste sluta shoppa snart, jag blir galen! ;) Och precis som du säger så kan man ju inte köpa ett skit i klädväg när man är i Alanya. Om man inte går igång på att se ut som ett white trash då… ;)



Ööö med mej är det bara finemang vet du! ;) Jag leker fan med livet innan livet leker fan med mig! :D Så jag har fullt upp med det. ;) Mr H2 mår relativt bra med tanke på att han inte har något jobb och att han ska in i lumpen i juli. Han har inte brutit upp med mig på ett bra tag nu å det känns väldigt märkligt. Han har inte bråkat med mig heller den senaste tiden. Skitkonstigt! Fattar inte vad som har hänt med honom. Hur går det med Mr B1 då? ;) Är du hans grillfriend eller? Hanna, are you in löööve? Höhöhöhö. ;)



Jag hatar att vara bakis! Jag ligger som ett ursketet plommon med ögon som krikon dagen efter. Men det är värt det om man har riktigt jäkla skoj dagen innan! ;) Och det brukar jag faktiskt ha! Jag har aldrig tråkigt när jag festar! :P



Aaaaa, va fasen! Du måste ju provpacka nu! Det är dags ju! Are you slow? (Yep, du hade fått lappa till mig om du var här nu). ;) Men du? Det ska faktiskt bli riktigt roligt att höra om du får ner allt du har tänkt att ta med dig. För jag vet att jag kommer att få problem med mina prylar. Förresten, hur många par skor tar du med dig? Vad för skor tar du med dig? Ööö?! Kom ju på! Vad kör du med för solskyddsfaktor och för märke? Alltid bra att höra med andra vad de tycker är bra och så… :D



En stoooor god natt kram!



2009-04-29 @ 23:41:54
URL: http://sickitellyou.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0