Rapport från händelsernas centrum.

Jomenvisst här händer det grejjer.
Kom iaf hem från jobbet nyss.
Eller vi kanske ska kallad det bastun?
Det är väl cirka 28 grader inomhus.
Och det är pga att vi aldrig får vädra ordentligt.
Ajja nu är det jobb imorrn och på måndag sen är jag ledig tills på fredag.
Eller det beror ju på om alla håller sej friska.

Vet ni vad?
Idag är det bara 32 dagar kvar tills jag åker.
Hur underbart är inte det?
Igår så bokade jag tågbiljetten upp till Arlanda.
Hittade ett tåg som går direkt från Lkpg, så jag slipper att byta och trassla i Sthlm.
Skitbra:)
Billigt och bra blev det med, 195 spänn.
Som hittat.

Efter gårdagen så är jag iaf ett par nyanser brunare.
Pressade som en tok.
Hoppas att vädret håller i sej i veckan så kan jag kanske komma och våldgästa Jonnas trädgård nån dag;)

Sen så måste jag ju säga grattis till Anna som fått jobb på Cypern son dykarinstruktör.
Fan vad kul!
Nu kan vi stå på varsin strand och vinka till varann:P

Tack & hej för mej!
Nu kallar sängen!


Iyi Geceler!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Fy satan ja så varmt. Likadant hos oss!

2009-04-26 @ 00:07:19
URL: http://jonnathorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0