Så blev det med den lediga dagen.

Det blev inget med det.
Kvart i 7 ringde jobbet och ville att jag skulle komma så fort som möjligt.
Yrvaken som jag var så tackade jag ja.
Det hade aldrig hänt om jag varit vid mina sinnes fulla bruk.
Eftersom jag inte somnade förrns halv 2 igår natt.
Så ni kan ju tänka er hur pigg och alert jag har varit hela dagen.
Not so much.

Annars kan jag inte påstå att dagen har varit speciellt spännande.
Jag går mest och funderar på Alanya nuförtin.
Det är verkligen nära nu, 37 dagar.
Det virrar i huvudet av tankar på:
Vad måste handlas innan jag åker?
Vilka skor ska tas med?
Vilka väskor ska tas med?
Ska jag köpa ett par limpor cigg i taxfreen?
Hur mycket pengar ska jag växla in till att börja med?
Hur ska jag göra med min försäkring?
Hur länge kommer de sparade pengarna att räcka?
Hur ska vi göra efter dom 90 dagarna,
åka hem en sväng?
åka till Rhodos?
Köpa visum?
Osv osv osv....
Håller på att bli galen av alla dessa tankar.
Kugghjulen snurrar för fullt i huvudet.
Dom få jag har:P

Men allt brukar ju ordna sej till det bästa.
Hoppas att det gör det den här gången också.

Imorrn är det jobb, igen.
Så att denna vecka kommer bli allt annat än spännande.

Iyi Geceler!


Kommentarer
Postat av: Ellen

Jag utökade min försäkring, eller mina föräldrar gjorde snarare det! Jag tror det kommer vara sjukt svårt att packa, fick precis plats med allt när jag åkte till Egypten i 2 veckor!! :(

2009-04-21 @ 12:19:47
URL: http://svanberg.devote.se
Postat av: Ellen

Haha man kan ta på sig några lager kläder också ;)



Jag hade det jättebra! Första veckan åkte vi runt lite och såg pyramiderna, tempel osv.. Sen sista 8 dagarna var vi på samma ställe, Hurgada, och snorklade och degade vid poolen. Var lite segt att åka hem då jag lärde känna DJ:en på hotellet! Men men, har ju Turkiet att se fram emot! :)

2009-04-22 @ 14:34:57
URL: http://svanberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0