Skitfilm.

Ja fy fan,
dåligaste jag sett på länge.
Eden Lake, se den inte!
Både jag och Jonna mådde psykiskt dåligt efteråt.
Jaa vi är känsliga.
Men hur mysigt är det att se på folk som torteras i 1,5 timme?
Det var Jonnas käre far som lurade på oss skiten.
Nu sitter jag här och är livrädd för att nån ska komma och tortera mej.

Aja, men vi har haft en trevlig kväll ändå.
Med ostbågar, naturgodis, Polly, och chokladmousse.
Beach 2009?
I don't think so.
Jag får nog stå ut med lite fettvalkar här och där och celluiter.
Det är väl så det ska vara.
Annars får jag väl helt enkelt skita i att äta imorrn och kuta runt som en galning hela dagen.
Mmm.

Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0