Va fan hände igår egentligen?

Ingen som riktigt har koll på det.
Jonna kom hit igår vid 4-tiden, och då gick vi in på ölen och cidern.
Sen kom Sofi och Sarah vid 6-tiden.
Då gick vi in på Vin, vodka och bailey's.
Egentligen skulle vi bara varit tjejer igår kväll.
Men Jimmy, Jocke och Rusmir dök upp ett par timmar senare.
Våran plan var då att supa ner dom totalt,
så att dom inte märkte hur jävla fulla vi var.
Vet inte om jag lyckades med det?
Jag bjöd iaf på det mesta jag hade i alkoholväg.
Så att, lite fulla måste dom ha varit.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om kvällen,
eftersom att ingen har full koll på vad som hände egentligen.

Så här kommer kvällen i bilder:

Sara O Jonna                                                Sofi O Jag

Jag (fråga mej inte)                        Jonna O Herman

Jag o Sofi Flyr från kamerorna.                                          Sara

Jag, letar öl.                                         Herman ville också va med.

Här börjar vi bli riktigt jävla dyng. Det syns på håret och sminket.

Fyllo-Jonna,                            Jocke O Jimmy.


Det här iaf några av bilderna,
I slutet av kvällen visste nog ingen av oss hur kamerorna funkar.
Usch, vissa personer ska man fan inte festa med.
Man blir liksom lite för full i dessa personers sällskap.
Oftast får man lite av en snefylla också.
Ingen arg sådan, utan en känslomässig.
Och det är fan lika jobbigt.
Ne nu så blir det tamejfan ingen mer fylla förrns jag kommer till Alanya.
Idag är det dyngångest som gäller.
Men det är tur att alla känner likadant.
A just det som ni ser på de sista bilderna så sitter vi i en bil.
Vi var på väg till Ralle, en kompis från förr.
Kul tänkte vi, vi har ju sett han på år och dagar.
Men va fan,
oflyt som jag har,
så möttes man av ännu fler ex.
Det blir lite pinsamt på nåt sätt.
Såååå,
då blev det lite flera shotar och lite flera drinkar.
Japps,
Jag har inte en aning om hur jag kom hem inatt.
Inte vet jag hur jag fick i nyckeln i nyckelhålet,
och inte vet jag hur jag kom ihåg att låsa.
No clue helt enkelt.
Vaknade iaf 8 imorrse med den värsta huvudvärken jag haft på länge.
Toaletten har varit min enda vän idag.
Uschaan säger jag bara.
Jag känner mej som en spya.
Jag gick inte upp förrns halv 7, alltså för cirka 3 timmar sen.
Men jag har hunnit att gå och handla en flötig pizza, 2 liter cola och en stoooor chokladkaka.
Det är fiiint,
så här på bakfyllan.

Yeye,
Nu ska jag ringa Jonna och beklaga mej lite.


Iyi Geceler!


Kommentarer
Postat av: Miss F2

Det lät som en helnajs fest ju! Lite då och då måste man ha en såndär riktig jävla fylle-fylla. Det bara ska vara så, lite bra minnen, lite dåliga och några borttappade. Bara så man har lite att snacka om ett par veckor och kanske månader framöver.



Next step: Alanya!

Puss!

2009-04-06 @ 15:37:43
URL: http://sickitellyou.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0