10 veckor.

Har jag varit här nu och jäklar vad dålig jag har varit på att uppdatera.
Men det har hänt så otroligt mycket den senaste veckan.
Så jag ska inte ens försöka att skriva om det.
B eller jag kan ju lika gärna skriva hans namn nu, Baris.
Han har iaf fått reda på vad det står i min blogg av någon i Sverige.
Baris har hela tiden vetat om min blogg så det gör ju inte så mycket.
Men det är lite småpinsamt att han nu vet vad jag skriver om.
Aja skitsamma.
Allt rullar i vilket fall som helst på som vanligt.
Det är varmt så in i helvete, det blir mycket häng på Robin Hood och en och annan Efes och lite för många gratisdrinkar.
Men det är så livet funkar härnere.
Ikväll kommer Lina en kompis till Cissi och Emelie, det ska bli kul och se vad det är för en person:)
Så en vecka framöver nu så kommer det bli fullt hus.
Jag, Baris, Ellen, Cissi, Lina, Eva, Mourat, Emelie, Marshallah sen  vet man aldrig om det blir ett par till.
I värsta fall så får väl några sova på luftmadrasser på balkongen.
Det blir nog bra.

Vet ni vad jag ska göra i helgen förresten?
Jag ska till Anamur.
Baris syster ska gifta sej och på söndag ska hon ha förlovningsfest i deras sommarhus.
Jag måste säga att det ska bli spännande.
Jag med en sissodär 40 turkar, kan det bli annat än bra?
Haha.

Nu fix, sen Robin Hood, sen Bellman.
Yeeeey.

Puss på're!
Mjaaau, hahahaha.


Kommentarer
Postat av: mia

hej hanna,man undrar ju hur du har det,kan du inte uppdatera din blogg så man får veta lite :) kram på dej.

2009-08-12 @ 18:32:15
Postat av: Jonna

Håller helt och hållet med Mia!

Skärpning Hanna ;)

2009-08-14 @ 22:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0