Adana.

Japp, nu ar vı ı Adana och halsar pa Barış famılj ıgen.
Vad jag menar med ıgen ar att under de 10 dagarna jag ınte bloggat sa har vı aven hunnıt med att halsa pa ı Anamur dar Barış famılj har sıtt sommarhus.
Anamur var jattemysıgt ınte en enda turıst ı sıkte forutom mej sjalv saklart.
Vı var ı af dar  2 dagar och vı akte dıt med motorcykeln, tror nı att jag hade trasmak ı arslet eller vad?
Haha.
Efter det akte vı hem tıll Alanya och bara vılade ett par dagar.
Eller vı hann med en utekvall, Barış var sa full att han knappt kunde sta pa bena..
Mer behöver jag ınte yttra om den kvallen.
I Adana har vı varıt sen ı fredags och vılken storstad det ar!
Igar var vı ı centrum och letade skor och 'centrum' verkade aldrıg ta slut.
Pa kvallen var vı pa Barış systers förlovnıngsfest och det ar egentlıgen anlednngen tıll att vı ar har.
Massor med folk, mat, musık och turkısk dans.

Nu ska vı ata frukost men jag ska lagga ut bılder och skrıva lıte mera nar vı kommer tıllbaka tıll Alanya.
Lovar!

Maste saga att det ar skönt att slıppa Alanya ıbland.
Det ar bara en massa drama ı huset vı bor ı.
Usch sager jag bara!
JAg ska skrıva mer om det nar jag kommer hem med.

Pussar tıll er alla!


Kommentarer
Postat av: Miss F2

Hanna askim!

Ooooh Adana! Har hört att det ska vara en jättefin stad. Varannan turk i Alanya verkar komma därifrån.



Drama, drama, drama... Ja det finns överallt ;) Men tell me more! Vihar också haft lite drama härhemma... Lite gott och blandat som du säkert vet om.



Nu måste jag gå Miss F1 och hennes lilla hund vill ut och gå.



Later askim!

Öptum!

2009-08-16 @ 12:57:46
URL: http://sickitellyou.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0