18 dagar.

Usch vad tjatig jag är, men fy vad jag längtar!
Idag är det jobb som gäller, har jobbat 7-12 och snart ska jag traska iväg för att ta ett pass till.
Men det gillar jag!:)
Nu ska jag ta hand om en flyttstädning kommer väl att ta 3-4 timmar, förhoppningsvis.

Ikväll ska jag träffa Sofi och Anneli, kul!
Blir nog Idol och Cirkus Möller.
Och en hel del godis förstås..

Ont i halsen har jag börjat få också, fyyyy.
Vet inte vad som har hänt med mej det här året.
Känns som att jag är sjuk jämt, alltid är det nåt fel på mej.
Det kanske rent utav är domus gribi? (svininfluensan.)
Med mitt flyt så skulle det inte förvåna mej.

Nu blir det kaffe, sen jobb!

Göruzgöruz Arkadaslar!

Seni Seviyorum Askim.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0