2 veckor kvar!

Oj, tiden bara rusar iväg!
Idag är jag ledig, himla skönt efter 6 dagars slit.
Dagen började väl sådär, har haft ett par riktigt jobbiga dagar nu.
Men just nu så känns allt ganska så bra, har faktiskt varit och tittat på en lägenhet.
Det är ju så att varken jag eller Baris har någon större lust att spendera en till sommar i Alanya.
Det blir helt enkelt för jobbigt, både jag och han är ganska så less på allt turistande och festande.
Och jag vill leva ett normalt liv ett par år, Alanya finns ju alltid kvar och det kommer att vara precis likadant där om 2 år.
Så nu ska vi väl försöka att satsa på att få ett "sambovisum" eller vad det kallas.
Och då krävs det att jag har en lägenhet här.
Egentligen är jag inte speciellt sugen på att skaffa en lägenhet här,
men det är ju här jag har ett jobb så vi får väl börja här.
Och när han får (om han får) sambovisum så tänker jag börja söka jobb i Linköping eller i Stockholm.
Vi får helt enkelt se vart vi hamnar.
Sen kan man ju alltid ta en semesterresa till Turkiet;)
Och vem vet i framtiden kanske vi hamnar därnere.

Lägenheten jag var och kollade på idag var iaf en helmysig 2:a, med gamla trägolv, öppen spis och i köket var det en såndär gammal spis i ett hörn (bara prydnad men ändå), nya tapeter, ny kyl och frys + tvättmaskin.
Så jag vet att vi skulle trivas där.
Men vi får se!

Och nu så undrar jag vilka det är som läser min blogg?
Ni kan väl lämna en liten kommentar, bara hej eller vad som helst!:) 


Seni Seviyorum Askim!


Kommentarer
Postat av: Signe

Hej! :)

Jag har läst din blogg sedan i somras, mest för att höra om allt som hände därborta i ilayda ;D Sen har det väl bara snurrat på antar jag!

2009-12-08 @ 16:07:20
URL: http://signen.blogg.se/
Postat av: Jonna

Halluuu..

Kul med lägenhet! Hoppas d går bra..

2009-12-08 @ 16:07:28
Postat av: Miss F2

Hey bichl! Du vet ju att vi är trogna läsare. Kommer inte riktigt ihåg när vi började få kontakt men det var väl genom sick i tell you nån gång i början av året... Så var det va?

2009-12-09 @ 12:22:37
URL: http://sickitellyou.blogspot.com/
Postat av: Anna

Jag läser såklart & uppskattar att du numera faktiskt uppdaterar ;) PUSS

2009-12-09 @ 12:37:25
URL: http://annfor.blogg.se/
Postat av: Miss F1

Jag läser din blogg. Behövde jag nämna det? ;)

2009-12-09 @ 14:27:32
URL: http://sickitellyou.blogspot.com/
Postat av: Miss T1

Hello! Jag läser också din blogg :) Läste Miss F1's och Miss F2's blogg förut, därav mitt namn :P

2009-12-11 @ 09:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0