3 veckor.

Mm, om 3 veckor har jag min älskling här igen.
Nedräkning pågår.
Har inte beställt biljetten än, men jag har hittat några det datumet till vettiga priser.
Idag har jag inte gjort ett endaste dugg.
Pratat med Baris i telen 4 gånger(?), videosamtalat i gång och pratat med Sofi en gång.
Mitt liv är spännande, verkligen..
Men jag vet inte vad jag vill just nu.
Jag och Baris har flera olika planer, men har inte kommit fram till vad som är bäst.
Det är väl sånt som märks.
Det blir säkert bra i slutändan.
Imorrn står det jobb på scheman 12-21-15, skönt!
På torsdag kanske Sofi kommer hit, hoppas, hoppas:)

Nu ska jag ringa och säga gonatt till askim.

Öptum!
Seni Seviyorum Askim.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0