Confused och en bra bit på vägen.

Yes, svältdieten har gett resultat.
Kommer nu i mina "smaljeans" igen, har inte använt dom sen förra sommarn.
Har fortfarande inte vågat väga mej, men det borde ju vara -2 kg iaf.
Ska snart gå och köpa mej ett gymkort med,
men det är ju så förbannat tråkigt med styrketräning.
Alla svettiga medelålders gubbar som sitter och stirrar på en.
Usch, fy och blää.
Eftersom att jag lider av en mildare form av folkskygghet,
så är gymmet en mindre bra plats att vara på.
(folkskygghet lider jag enbart av i Vadstena, haha.)

Annars så har jag varit med Joss till frissan idag, hon blev jättefin:)
Jag är också sugen på att klippa mej,
men bara topparna och fixa till snedluggen.
Upptäckte idag att mitt hår går ned till midjan,
det växer ta mej fan som ogräs.
Sen vill jag färga lite med, tror att det får bli chokladbrunt den här gången.
Vill ha en lite varmare färg.
Tips?
Sen blev det att städa av här hemma idag.
Fasen vad jag saknar att ha min egen lägenhet.
För er som inte vet, så är boendet med med mina "folks" provisoriskt,
känndes ju ganska så onödigt att söka ny lgh när jag kom hem från Norge.
Då jag bara ska vara i Svea drygt 3 månader.
Såå, det här är första gången på 4 år som jag bor hemma.
Flyttade hemifrån nästan direkt då jag fyllde 18.

Behöver jag säga att jag håller på att bli galen?!
Mamma verkar tro
att jag blivit 16 igen och styr och ställer.
Aja tillbaka till ämnet igen.
Saknar att vara för mej själv, att endast städa upp min egna skit, kunna dra på steron på högsta volym..
Så snart lär jag väl drabbas av tinnitus, eftersom jag sitter med headsetet 24/7.
Tacka gud för walkman-mobiler.


Jaha, jag är även en smula confused idag.
Vad fan hände egentligen?
Hur fan blev jag helt plötslligt B's flickvän?
Jag har inget minne av att jag gått med på det.
Vet inte om jag har gett några falska förhoppningar heller direkt?
Jaja, han har säkert 10 "flickvänner" till.
Såå han lär väl inte bli helt förkrossad om jag vill "göra slut".
Inte för jag vet hur man kan göra slut med nån som jag själv inte anser att jag är ihop med?
Känns som att det räcker med mitt förra "ickeförhållande" med M.
Aaa skitsamma.
Det löser sej väl, förhoppningsvis.
 
Nu blir det en cigg, sen tvn ett tag.

Güle Güle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0