Fredag den 13:de = otur?

Vet faktiskt inte om jag tycker det.
Har faktiskt haft ganska så bra flyt idag.
Ingen feber imorrse,
blåsan från helvetet är nästan borta,
hittat en ny "roomie" till Alanya,
jag ska jobba heeela helgen.
Det sistnämda är jag så glad över!
Har nog aldrig blivit så glad för att chefen ringer en fredagsförmiddag.
Och vill att man ska ställa in en hel helgs "vilt" festande.
Men jag behöver verkligen jobba.
Behöver varendaste öre jag kan få.
Så vad har hänt annars idag, ungefär samma gamla skit.
Promenad (of course), sen var mamma och jag på Östenssons och helghandlade lite.
Jag köpte faktiskt en liten påse med choklad,
men man måste väl få unna sej nåt?
Såhär i hårda bantningstider.
Sen har vi städat här hemma hela dagen och nu så har vi ätit middag och glott på Let's Dance.
Kul?
ne, men ganska så mysigt:)

A just det imorrn är det Alla Hjärtans Dag,
känns som att man förtränger det lite när man är singel.
Förra året var det ju lite kul,
när man hade nån som skickade gulliga sms och ringde femtielva gånger.
I år kanske mormor ringer?
Inte helt fel det heller, hehe.
Ne man får fira att man har världens bästa familj och världens underbaraste vänner:)

Hopp, och min och Jonnas sjukstuga får skjutas upp till nästa helg.
Vi har säkerligen nån åkomma att klaga över då också.

Nu är det sängen som gäller,
men först ska jag ta en cigg och digga till Gokhan Ozen.

Här är ett par av mina nya skor:

(Dom är faktiskt lite klarare i färgen och lite mer åt lackhållet i verkligheten.)

Iyi Geceler och tack för mej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0