Jakten på den perfekta bikinin.

ja, det är vad jag ägnat kvällen åt.
Men de ända som faller mej i smaken är dom på Nelly.
Och dom är från Vitamin A,
och kostar en sissodär 1000 spänn.
Som hittat, eller inte.
Ne så jag får se om jag kan hitta någon liknande till ett bättre pris.

Just precis nu har jag och mamma bråkat om hennes j*vla bantningsdryck.
Hon anklagar mej nu för att ha tagit av det.
Men har jag  f*n inte gjort.
Jag blir gaaaaalen!
Men men hon får väl tro det då.
Så fort något saknas eller något står på fel hylla i badrumsskåpet.
Guess what?
Hanna har snott det.
Biiiig surprise.
Varför känns det som att jag är 16 igen?
Åhhh, vill att dessa 3 månader (eller 12 veckor eller 84 dagar) ska gå fort.

Iaf så har jag varit ledig idag.
Har bara slappat, förutom promenden och det då.
Men jag måste säga att jag blir himla rastlös när jag går hemma så här.
Vet inte vad jag ska hitta på.
Städar lite, glor på tvn lite, snackar i telefon, och slutligen hamnar jag alltid här.

Stackars B, hans hund har blivit stulen.
Han var sååå ledsen idag.
Han som brukar tjattra så pass, sa knappt ett ord när jag loggade in på msn idag.
Jag:
Ohh so horrible, sorry for you.
B:
Ok, Thanks Askim.
Jag:
What are you going to do?
B:
I dond know, noting, askim
Naaaww, så synd om honom.
Han verkade helt uppriven.
Hoppas att han får tillbaka vovven iaf.

Ne vill att det ska bli fredag så jag kan få gå och jobba igen.
Får panik av att gå hemma och glo.
Sårskilt med mammas paranoia,
om att jag snor hennes saker och skit hela tiden.

Iyi Geceler!


Kommentarer
Postat av: Miss F2

Tjena Hanna!



Fan vad kul att du hör av dig! Sånt gillar vi, jag och miss F1. Det är verkligen skitkul att du har kul med vår blogg, det är en av tankarna med den ;) Huvudsaken med vår blogg är att vi får ner på "papper" alla roliga och dumma saker som vi säger och gör. Sen tycker vi själva att vi är ganska roliga men det trodde vi att vi var ensamma om. Vi är/var en klubb för inbördes beundran. Vi hade bloggat även om vi inte hade haft några läsare alls just bara för vi tycker det är skitkul. Sen att någon mer uppskattar det vi gör är bara ett stort fett plus. =D



Ska du flytta till Alanya? Vad är det som står på menyn? Säsongsjobb? Som du säkert förstått äääälskar vi Alanya.



Välkommen till Sick I tell you, hoppas du hänger med ett bra tag till!



Pöss pårej!

2009-02-18 @ 23:13:58
URL: http://yousaidwhatwhat.blogspot.com/
Postat av: Miss F2

Hehehe jag tror att det är en kombination vettu... Vi är sjukt roliga och du har samma humor som vi (den bästa ;) )



Guuud vad gött att dra iväg sådär! Det vill jag med!



Ja det är inte helt omöjligt att vi snubblar över varandra därnere :) Det tar inte många dagar förrän man har koll på vad det är för folk som är ute i svängen. Vi ses på det svettiga dansgolvet!

Jävlar vad jag längtar nu. Mmmmm minnena kommer tillbaka, svetten rinner och man dansar som en maniac. Nä nu vill jag åka!



Natti natti



2009-02-18 @ 23:49:49
URL: http://yousaidwhatwhat.blogspot.com/
Postat av: Miss F1

Fan va kul att se dig på vår blogg Sick I Tell you! Puss på dej! ;) Precis om du så är jag på jakt efter en ny bikini och jag blir galen! I only have eyes for Vitamin A... :) Later! Nu måste jag snart dra till jobbet!

2009-02-19 @ 05:10:02
URL: http://yousaidwhatwhat.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0