Lil Wayne?

Kom hem från jobbet för en stund sen.
Idag har det varit kööörigt som aldrig förr.
En personal var borta + att det var underhållning i aulan.
Så vi var ju tvungna att köra ner några dit med.
Såklart fick jag sitta med.
Det var ju så att Vadstena sparbank fyllde 170 år.
Yäääääy.
Man fick kaffe och tårta,
-tårta för mej då.
Jag som älskar prinsesstårta, det kallar jag bra karaktär.
Sen kom det några muskianter som spelade Evert Taube sånger.
Det var då jag började tänka på Lil Wayne.
Alltså tänk när man själv är 80 år och sitter på hemmet.
Om dom då ska bjuda oss på musikunderhållning.
Inte fan kan dom dra några gamla Evert Taube dängor då?
Vad ska dom göra då liksom?
Hyra in nån halvkass Lil Wayne imitatör,
Som sjunger Lollipop?
Eller kanske en Flo rida imitatör som sjunger Low?
Hmm, det återstår att se.

Jonas en gammal kompis till mej ringde förut.
Det var säkert 2 månader sen vi snacka sist.
Blir förmodligen en film på söndag.
Kan ju vara kul att prata av sej lite med honom.
För ett par år snacka vi säkert 3 gånger i veckan och oftast timtals.

Har fortfarande inte fått någon som helst klarhet i det här med B.
Jag vill ju fortfarande ha kontakt med honom.
Men inte lova "livslång" kärlek direkt.
Och träffa hela tjocka släkten.
Ne.
Undrar om han fått tillbaka vovven?
 
Ikväll hade jag och Jessie egentligen planer på att gå ut och ta en öl.
Men skippade dom planerna när jag såg mej i spegeln.
Helt enkelt för jävligt.

Nu blir det återigen sängen.

Iyi Geceler!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0