Minnen

Haft mysskväll med mammsen,
Lasse jobbade ju kväll.
Så vi har lagat lite mat, ja korvstroganoffen som jag skrev om tidigare.
Glott på Glamour, finns det någon mer överskattad serie?
Men likt förbannat så kan jag inte sluta titta på skiten.
Sen tittade vi på Charterhjältar,
fan jag tror att jag ska gå en reseledarkurs i höst.
Dom verkar ju ha så grymt kul:)
Självklart så jobbar dom ju väldigt hårt också.
Men det skulle vara kul att pröva på!
Iaf så började jag och mamma prata en massa reseminnen (vad annars liksom?).
Och det är inte annat än att jag blir sjukt avis på mamma.
Hon har varit nästan överallt.
Mexico, rundresa i USA, seglat runt franska rivieran i lyxyacht, blivit uppraggad av en arabisk prins (haha),
bott i Italien osv..
Hon har gjort så himla mycket skoj!
Visserligen har jag med varit runt och rest en del.
Har i princip varit i alla länder runt Medelhavet.
Och så fastnade jag för Turkiet, helt otippat:)
Men det känns iaf skönt att mamma stöttar mej i det här.
Hon är jätteglad för min skull och hoppas att allt blir som jag har tänkt mej.
Men det beror nog på att mamma gjort ungefär samma sak som mej.

Hmm, hade ett väldigt intressant samtal med B nyss.
Vet inte om han ville att jag skulle åka till hans sommarhus?!
Han hade tydligen pratat om det med hans föräldrar eller nåt.
ne, jag fattar nada.
Hans engelska är inte på elitnivå om man säger så.
Men nu säger jag slow doooown.
Nu måste jag sätta stopp för det här.
Sen helt plötsligt ville han att jag skulle skicka pengar,
Huh?!
jaaråå.
 (skrev det bara för jag inte visste vad jag skulle svara)
Sen skrev han;
Baaaby I'm just making joke with you;)
Eehhmm okeeej.
Sen förklara han 10 gånger att han aldrig skulle be mej om pengar och bla bla bla.
ne som sagt,
Jag fattar nada.

Skiter i det här nu.
Imorgon är en annan dag, som man brukar säga.
  
Mamma och jag i Alanya.


 
Iyi Geceler!


Kommentarer
Postat av: Miss F2

Hanna, tell me more om den här B. =D Friend från Alanya antar jag? Bara friend eller kanske mer? Jag är en så grymt nyfiken människa att jag bara måste få höra allt! Hehehe... Spill it! ;)

2009-02-24 @ 15:44:13
URL: http://yousaidwhatwhat.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0