Onsdag.

Ganska så mulet är det, och kallt som tusan.
Men deppar inte för det.
Kom hem från min morronpromenad för en stund sen, bästa stunden på dagen måste jag säga.
Skönt att lyssna på favoritmusiken och rensa huvudet.
(Göra musikvideor i huvudet liksom, eller vad säger du Jonna? haha)
Gårdagen var lugn, blev 2 promenader, en med Jonna.
Vi var ute över 1 timma, man märker inte hur långt man går när man är 2.
Sen somnade jag skapligt typ halv 1.
Snart så kommer Sofi, vi ska dricka lite kaffe, sen blir det väl en promenix igen.
Ovanligt?!
Ikväll hade jag tänkt ringa till Ebbas nya ägare och se hur det går.
Saknar henne som bara den.
Aja nu ska jag gå och sätta på lite kaffe.

Veckans Låtar:
The Script - Breakeven
The Killers - Human
Lifehouse - Broken
Chris Brown ft. Keri Hilson - Superhuman
Tröttnar helt enklet inte på dom låtarna.

Lyst På Snop?

(Haha, kellogspaketet i Norge)

Joss och min humor är inte som alla andras.

Güle Güle!


Kommentarer
Postat av: Jossanasp

Haha den är bääääst <3

2009-02-04 @ 13:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0