Seriöst?

Kan man ha tråkigare än mej?
tveksamt.
Det mest spännande som hände idag var mitt besök på banken,
försöker få tag på min lön från Norge.
Det verkar ju inte som att jag kommer få dom det närmsta året iaf.
Det roligaste inslaget idag var när mamma skulle tända cigaretten med en gaffel,
varav mamma och jag fick värsta hysteriska skrattanfallet.
Mamma kom även med en ganska så skön kommentar idag:
"Hanna, vilken press du sätter på mej!"
Jag:
"hmm, vadå?"
Mamma:
"Ja, du går ju runt och är så himla snygg hela tiden, jävligt svårt att leva upp till!"
Jag:

"Hahaha."
Det hela var alltså ironiskt menat.
Jag går liksom runt i mina fejk Ed Hardy mysbyxor (inköpta i Turkland till minipris)  24/7,
och har en knut på huvudet á la Teskedsgumman.
Sooo sexy:p
Tror inte det va.
Inget bittefull med det.

Snackade lite med Cissi förut med,
nu pågår seriös nedräkning till Alanya.
Cissi har 79 dagar kvar,
medan jag har 96 låååånga kvar.
Snacka om att jag inte har något liv, men det har jag väl nämt tidigare?

Mammsen & Jag.
(På landvetter)


Mina Tankar går nu till min käre bror och hans familj i Australien.
De bor i en stad strax utanför Melbourne,
och kan nu tvingas att lämna sitt hus och evakuera.
Tänker på er!

 
Iyi Geceler!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0