Söndag.

Günaydin på er!
För mej är det mest en asseg morgon.
Det ringde här imorrse klockan halv 6,
Varav mamma (såklart) väckte mej,
Mamma:
Hanna?! Haaaannaaaa!!!
Jag:
JAAAAA!
Mamma:
Det ringer!
Jag:
Jamen svara då för fan!
Mamma:
Jag tror det är din mobil.
Jag:
Neee min är på ljudlös, fan slappna av.
Sen sprang hon runt och yra i säkert en kvart för att komma fram till vilken telefon som hade ringt.
Hon kom fram till att det var hennes,
och det var förmodligen nån som hade ringt fel på fyllan eller nåt.
Iaf så somnade jag om sen,
och vaknade till liv för en timma sen ungefär.
Det känns inte som att jag sovit alls inatt.
Seg, hängig och huvudvärk.
Ungefär som en lättare baksmälla.
Niiiice.

Igår så var det jobb som vanligt.
Idag är jag ledig, första lediga söndagen sen jag kom hem från Norge.

A just det.
Igår så var Mamma och Lasse i Linköping.
Mamma ville att jag skulle följa med,
men jag ville inte då jag äger ca. 20 spänn.
Inte speciellt kul att gå i affärer och bli påmind om att man är pank.
Så jag rabblade upp alla 105 saker jag behöver för mamma och sa nej tack.
Iaf, så när mamma och Lasse kom hem från Linköpingstrippen,
Så sa dom:
Vi har presenter till dej!
Så dom hade köpt en mascara, kroppslotion och en jättefin klocka till mej:)
Jag har länge velat ha en ganska så smal guldklocka,
måste ha en smal då jag har så tunna armleder.
Så dom hade köpt en man kunde byta band på.
Ett vitt, ett svart och ett guldigt!
Tack Mamma och Lasse!
Sånna där småsaker som värmer upp en lite i vintermörkret:)

Jaha, idag vet i fan vad som händer.
Kanske Jonna, kanske Jonas?
Jag vet iaf att jag ska ta en promenix nuuu.
Ut i snön, yääääy.

Güle Güle!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Klart, vi ska ju fika!

2009-02-22 @ 10:35:24
Postat av: Sofiya

Ännu en Alanya tjej ;P hittade dig på Sick i tell yous kommentarer... :)

2009-02-22 @ 14:01:19
URL: http://sofiyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0