Ytterligare en måndag.

Tandläkarbesöket gick bra,
riktigt bra måste jag säga.
Inga hål,
men lite tandsten.
Men det beror ju sjääälvklart på att jag röker och hinkar 2 liter kaffe om dagen.
Men nu är det borta.
Kom precis hem från promenad nummer 2.
Den fick bli med Sofi.
Vi snackade bantningstips on en massa skit.
Så på torsdag kommer Sofi och Anneli:)
Sofi blev ju sjuk förra veckan så det blev framflyttat till den här veckan.
Hade tänkt att jag skule pröva mej på en ny efterrätt då.
Typ som en cheesecake, fast med mascarponeost och vit choklad.
Det lät gott iaf.
Det bor en liten husmor i mej iaf:P

 Har suttit och gått igenom en massa gamla kort från Alanya.
Väcker en hel del minnen måste jag säga.
Ska ladda upp lite bilder från första Alanyaresan 2007 lite senare,
orkar inte nu, tar sån tid.
Den senaste Alanyatrippen har jag inte så många kort ifrån tyvärr.
För Joss blev av med kameran typ 3 dagar innan vi åkte hem.
På den var det väl cirka 200 kort,
som gick åt helvete.
Så sammanlagt har vi 20 kort från den resan.
Jag fick gå och knäppa med mobilen,
kvaliten är ju sådär på den måste jag säga.
 
Jahopp, imorrn ska jag på utbildning.
Social Dokumentation,
låter inte det otroooligt spännande?
Inte så värst.
Men måste det, var visst obligatoriskt.
Men men 3 timmar och så får man betalt.
Sen är det jobb på kvällen med Jessie:)
Alltid kul!

 Ne nu ska jag ta tag i matlagningen,
det får bli korvstroganoff,
himla spännande.
Men jag orkar inget annat,
så det får det bli.

Iyi Aksamlar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0