12 arbetsdagar kvar!

Tiden den går:) Men jävligt långsamt måste jag säga..
Dagen har varit som de allra flesta dagarna, alltså skitseg..
Våra grannpojkar har fortfarande inte kommit tillbaka, Vart fasen håller dom hus?
Prata med Younis häromdan, o då sa han att dom skulle vara hemma senast måndag natt..
Men inte spår av nötterna??
Aja, har en känsla av att dom kommer få sparken snart, om det inte är det dom vill?
Nehepp, jag har verkligen inte ett dugg att skriva.
Så jag återkommer när det har hänt nåt intressant..
Förmodligen tar det ett bra tag..

O jag har Alanyaabstinens...
Jaa jag vet att jag är besatt..

Imorrn ska Joss o Jag mörda varandra..
för det har vi bestämt,
o så är det ju internationella mördardagen också..

Tessekür Ederim för mej!


Kommentarer
Postat av: Jossanasp

Jag gillar internationella mørdardagen =)

Yææy imogeon ska vi alla dø.!

Gid va skænt o slippa mej sjælv^^ haha

2009-01-07 @ 17:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0