14 Januari

Sitter här o funderar på vad jag ska skriva i Ebbas annons,
Jag har inte några andra förslag än att försöka hitta ett annat hem åt henne.
Tänker inte avliva henne!
Tänk om jag kunde hitta nån liten tant som vill ta hand om henne, någon som kan skämma bort henne en massa,
o som är hemma mycket..
Men det är väl inte att hoppas på.
Nu ska jag iaf lägga ut en annons o hoppas på att det finns någon vänlig själ som vill ta hand om henne.
Jossan har fortsatt huvudvärk, men har iaf kommit utanför dörrn idag, framsteg:)

Nu är det snart dags att betala in de 2 första hyrorna till lgh i Alanya,
får betala med avgångsvederlaget jag får från jobbet när jag slutar, sen har jag en riktig tuff period framför mej..
Jobb, jobb, jobb, o sen lite mera jobb.
Vill ju försöka få med mej så mycket pengar ner som möjligt, har ju inte tänkt att jobba ihjäl mej därnere!

Nehepp, nu ska jag återgå till annonsen på blocket.

Hej på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0