Första dagen på ett nytt år!

Och året har bara flygit förbi!
Gådagen blev ganska så lugn, Jag o Jonna åt middag o drack lite cider o öl.
Sen tog vi taxin ut till Orlunda (Ovanligt?! fjärde året i rad vi hamnar där), både jag o Jonna kom överens om att nästa år ska vi bryta den traditionen o infinna oss på någon strand eller ta en kryssning.
Där ute var det det gamla vanliga folket, hände inget oväntat direkt.
Idag har jag iaf varit jäkligt seg, huvudvärk o dötrött!
Vanliga tecken på baksmälla kanske? hehe..
Hämtade min älskade lilla katt för ett par timmar sen med,
så underbart att henne hemma igen, hon kurrar som bara den o ligger o rullar sej på mattan neranför mej:)
Tror att hon är ganska så tacksam för att jag räddade henne ifrån kattpensionatet.
Nu har hon bara en 9-timmars tågresa framför sej imorrn, men jag tror hon kommer klara den fint.
Men jag känner inte ett dugg för att resa tillbaka till Norge, visst jag trivs med arbetskamrater o det funkar jättebra att bo ihop med Joss.
Men vi åkte ju dit för att tjäna pengar, o det går ju sådär..
Så vi kommer hem i månadsskiftet o jobbar dom 3 sista månaderna här, känns mer stabilt faktiskt:)
Plus att jag slipper betala hyra här hemma o det är ju kanon:)
Jaja nu ska jag ta en dusch o packa det sista..

Låtar jag minns 2008:
Timbaland ft. Keri Hilson & Nicole Scherzinger - Scream
Kelly Rowland - Work
Melee - Built To Last
Usher - Love In The club
Ne-Yo - Closer
Chris Brown - Forever
Gokhan Ozen - Kalsin
Tarkan - Dedikodu
Jason Mraz - I'm Yours
Enrique Iglesias - Can You hear Me
Neverstore - Waiting
Duffy - Mercy
Lil Wayne - Lollipop
Rihanna - Rehab
Yves Larock - Rice Up
Serdar Ortac - Seytan
R.I.O - Shine On
Laurent Wolf - No Stress
Kurt Nilsen - Rice To The Occasion
Al Azif vs. Crossfire - Lady
Ian Carey ft. Michelle Shellers - Keep On Rising
Britney Spears - Womanizer

Plus en massa fler!
 
Uppdatering kommer från Norge!
Iyi Geceler!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Tjohej!

Blev inte riktigt nöjd med sidan.

KOM MED FÖRSLAG!

Har ju inte photoshop på min dator

så får fortsätta imorn.

Hoppas ni har det gott..

Kram

2009-01-04 @ 22:08:59
URL: http://jonnathorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0