Lååång dag på Jobbet

Det var det kan jag säga, första arbetsdagen på nästan 3 veckor är avklarad..
O jäkligt tråkigt var det, satt o stirra på klockan hela tiden,
 Både jag o Joss försökte komma på en undanflykt för att komma därifrån tidigare.
Joss "utmärkta" förslag var,
"Kan vi inte säga att vi ska åka till Oslo för att köpa biljetter hem?"
Ehh, joo men det låter ju inte korkat eller så, man åker säkert 20 mil till Oslo för att köpa biljetter..
När vi liksom måste åka till Oslo för att ta oss vidare till Sverige..
Haha, du har dina idèer Joss:P
Kan inte påstå att jag kom på nåt bättre iofs..
Så vi fick stå ut med hela arbetsdagen, men det är sjukt tråkigt..
Gårdagskvällen spenderades med filmer på våran nyinköpta luftmadrass..
Vi har en kille på jobbet, Daniel, som har tjatat om att vi ska se filmen Transformers, o Joss har ju med sej cirka 100 filmer, o så såg vi att vi hade Transformes..
Så vi bestämde oss för att se den, vi hade bestämt oss för att den var skitdålig o värsta B-filmen..
Men det tog 10 min, sen var vi fast, haha..
"Jossan vad händer?? är han snäll eller ond?!"
"vaa?? Jag vet inte.."
"Jag tror att dom färgglada robotorna är snälla o dom gråa onda!!"
så höll vi på i två timmar, himla underhållande film måste jag säga:p
Men om Daniel frågar om den var bra, så tänker jag säga att den var skitdålig, värsta filmen jag sett;)
Yes, 13 arbetsdagar to go..
Sen är det bye bye Norge!

Güle güle!


Kommentarer
Postat av: Jossanap

Men va i helvete svårt o hålla reda på alla jævla robotar juh! Tillslut visste man ju inte vem som va vem ^^

2009-01-07 @ 16:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0