Mildväder!

Så himla skönt, cirka 5 plusgrader o strålande solsken:)
Det är vår i luften! hehe nevars, men nästan..
Helgen har gått alldeles för fort, o vi har inte gjort ett dugg..
Blev som sagt en massa filmer o en massa sömn.
Janne o gänget ville att vi skulle med ut o dricka öl i lördags, men vi kom snabbt fram till att vi inte har råd.
En öl kostar ju liksom 65 kr, o man vill ju ha en 4-5 stycken..
O det kan man ju räkna upp lite snabbt i huvudet, det blir rena rånet:p
Haha, jaa jag var fan rikare innan jag kom hit, jag tror faktiskt att man lever bättre på socialbidrag,
än på våran lön..
Pratade nyss med min chef från Wasagården, Mona.
Hon trodde att det kunde bli en massa jobb när vi kommer hem:)
Känns betryggande!
Då jag kommer behöva en massa pengar till Maj.
Så förhoppningsvis börjar jag den 28 Januari, sen hoppas jag att jag inte har en ända ledig helg förrns maj!

Joss gumman har fått tillbaka sin hemska huvudvärk, så hon ligger hemma o sover.
Så ikväll ska jag laga hennes favoritmat,
klyftpotatais med min påhittade vitlökssås:)
Uschaan, jag komme se ut som en vitlök snart, äter det i stort sett varje dag!
haha, jag skulle inte vilja sitta bredvid mej på jobbet:P
Men förkylningarna ska ju hålla sej borta sägs det ju!

Tack så mucket Jonna för all hjälp med bloggen!
Den blev jättefin!

Ha de!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0