Here I am again.

På balkongen, med "min" älskade dator.
Idag har vi faktiskt legat vid poolen och pressat, det händer inte speciellt ofta.
Men det var ganska så skönt att få svalka av sej i vattnet.
Fick även en ny kompis, tror han hette Benjamin och var väl en sissodär 7 år.
Söt som socker.
Han smilade och stajlade för oss.
Han blev ganska så chockad när jag och Cissi började snacka turkiska med honom.
Men tillslut var han med på noterna och snackade på som bara den.
Sen så har vi faktiskt lagat middag ikväll igen.
Jag ringde B och frägade om han ville ha.
B:
"Tamam, I pick you up in 10 minutes and we go out and eat."
Jag:
No, no, no, I make food.
B:
"Valla?!  (verkligen)
Jag:
"Evet (ja)"
B:
"Ahaaa, Tamam (okej), I come later."
Haha, han blev verkligen chockad, jag skulle viljat sett hans min.
Det är så att han klagar jämt på att jag aldrig lagar nån mat åt honom.
Så idag tänkte jag överraska honom.
Och överaskad blev han.
Som ni vet så lagade jag ju mat igår också och då blev han lite småsur att han inte hade fått smaka.
Men nu har han smakat och tsatsikin gick hem.
Inatt satt vi uppe till halv 6,
Jag frågade om han var trött.
B:
"Yes askim, I'm so so tired. But I love talking to you."

Naaaw, ibland är han för söt.
Det känns som att vi kan prata om nästan allt nu, i början ville han inte berätta nåt om sina problem.
Han sa alltid att han inte ville att jag skulle få hans problem och att han inte ville att jag skulle vara ledsen.
Men jag har försökt förklara att det är bättre att han berättar så jag vet varför han är nere och deppig.
Och nu börjar jag förstå liiite bättre varför han är som han är ibland.
Nåja, nu kommer han väl hem om ett par timmar iaf.

Idag har jag iaf gjort bakpotatis med fetaoströra, tsatsiki, oliver, sallad, köfte och bröd.
Himla gott om jag får säga det själv;)
Sen gjorde jag och Cissi iordning oss och stack till Citrim och åt en massa glass och drack kaffe.
Så jag kom hem alldeles nyss efter att ha blivit förföljd av en desperat turk.
"uhhh you very sexy where you going?"
Skit i det du, så lever du längre.
Idiot.

Imorrn blir det utgång med tjejorna.
Hoppas på en kul kväll!
Men det kan inte bli mycke annat här:P
Skaka rumpa liksom;)
Haha.

På Lördag börjar jag förhoppningsvis att jobba på Robin Hood.
Måste börja dra in några slantar.
Det börjar snart sina i kassan.

Tänkte bjuda på en bild sen i förrgår:

Jag och Frida på RH:


Nu blir det lite bloggläsning.

Hörs imorrn!

Puss puss puss!


Kommentarer
Postat av: L I N A B R O B E R G

ah okej .. det va ju skönt att höra hehe..

jodå allt är bara fint :) jo jag ska nog dit i augusti :D haha .. hur länge stannar du då? måste ju ses då iaf du är kvar !!

pusss

2009-07-02 @ 11:13:26
URL: http://broberglina.blogg.se/
Postat av: L I N A ( b r o b e r g l i n a . b l o g g . s e )

vad roligt :) ja det måste vi verkligen :P

hehe .. jag vet inte vem jag ska åka med :P

det är ett gäng som åker i aug.. får se om jag hänger på då :P

2009-07-03 @ 18:38:37
URL: http://broberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0