Ibland blir jag bara så glad.

För en liten stund sen så kom B hem från jobbet.
Bara för att titta till mej.
"I thought that you where alone, and I love you so much."
Sen ville han bara höra om han skulle köpa med sej nåt till mej efter jobbet.
Han kunde ju faktiskt ringa, han hade ju inte behövt att åka ända från jobbet.
Men inte gör det mej nåt.

Ibland har jag världens bästa kille.
Han är helt underbar.

Trots att han ibland har helt urkass engelska.
Att man kan bli så lycklig av att veta att någon bryr sej om en och att man är i någons tankar hela tiden.

Det ska ni veta.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hej! Jag heter Jennifer och hittade din blogg när jag sökte efter jobb och så i alanya. Jag tycker du verkar ha det toppen där och inspireras av dig. Jag är en 18 tjej som tar studenten här i sverige 2010. Efter det tänkte jag åka/flytta ner till alanya ett tag och jobba, så jag undrar hur svårt är det att få jobb i turkiet och hur ser lönen ut, så man överlever va? Tack för svar :) kramar

2009-07-23 @ 13:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0